Chcąc zmienić nasz wizerunek Decathlon z marketu sportowego na sklep sportowy, musieliśmy wdrożyć w życie kilka zmian, chociażby w zakresie przygotowywanej przez dział Marketingu komunikacji, w tym katalogów.

Od zeszłego roku mocno pracowaliśmy nad tym, aby zmienić całkowicie layout naszych dotychczasowych gazetek produktowych. Obserwowaliśmy jak zachowują się nasi konkurenci oraz jakie komunikaty najlepiej trafiają do naszych użytkowników i na podstawie wniosków wyciągniętych z tych obserwacji tworzyliśmy z kampanii na kampanię zupełnie nowy, techniczny layout naszych sportowych katalogów.

W katalogach oprócz produktów, pojawiały się również porady naszych Liderów sportu, szefów marek, specjalistów z zakresu danego sportu jak również stała informacja na temat naszych serwisów i usług kompatybilna z danym sezonem. Dodatkowo lepsze wyeksponowanie ceny oraz benefitów wpłynęły na większą czytelność przekazu.

Widzimy również, że dzięki lepszej jakości papieru, katalogi nie tylko wyglądają bardziej technicznie, ale również są dużo trwalsze.

Jeśi jako Lider Sportu chciałbyś pokazać swoją ofertę (w tym nowości i innowacje) wykorzytując ten rodzaj komunikacji możesz skontatować się ze swoim specjalistą ds. komunikacji, aby omówić z nim wszystkie szczegóły. Możesz również napisać maila pod adres: anna.dzienis@decathlon.com – chętnie służę radą 😉

Katalogi to nie tylko forma komunikacji, jaką możesz zastosować w swoim sklepie, ale zachęcam również do kolportowania ich w klubach, szkółkach lub innych miejscach spotkań z obecnymi i przyszłymi użytkownikami.

W razie pytań zapraszam: