Często dostawaliśmy pytania o to jak ma wyglądać nasza komunikacja i do tej pory mieliśmy do dyspozycji tylko takie podstawowe wytyczne: http://design.decathlon.com/d/UZrp4R7xu1t5/decathlon#/essential-style-guide/decathlon-logotype

W konsekwencji bardzo często lokalnie pojawiały się ogromne wyzwania jeśli chodzi o spójność materiałów. By odpowiedzieć na Wasze potrzeby przygotowaliśmy dokument zwany w marketingowym żargonie Brand Bookiem – zbiór wytycznych jak wizualnie tworzyć komunikacje marketingową marki.

Dzięki temu nasi użytkownicy zawsze widząc materiały od Decathlon są pewni, że to jedna i ta sama marka się z nimi komunikuje. Dokument znajdziecie w załączniku i zachęcam do jego wykorzystywania – zwłaszcza gdy prosicie jakąś lokalną agencję o przygotowanie dla Was komunikacji- na pewno ten plik im pomoże.

ZOBACZ ZAŁĄCZNIK? –> Brand Book Decathlon 2018

Gdybyście chcieli skorzystać z własnych zasobów wewnętrznych i na komputerach wyposażonych w Corel  sami stworzyć np. plakat to przygotowaliśmy szablon oraz udostępniamy czcionki Geomanist, których używamy w komunikacji zewnętrznej. Mamy wykupioną licencję na jej użycie na firmowych komputerach. Gdybyście potrzebowali plików otwartych z innymi przykładowymi materiałami z Brand Booka to również przygotowaliśmy je dla waszych lokalnych dostawców. Wszystko znajdziecie tutaj na Intranecie.

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku będziemy dokonywać aktualizacji tej ramy i dostosowywać ją do nowej strategi na 2019r. Dlatego bradzo chętnie usłyszę Wasz feedback – czy coś takiego jest dla Was pomocne, czego jeszcze potrzebujecie i w jakiej formie będzie dla Was najbardziej użyteczne? 

Piszcie proszę w mailu bezpośrednio do mnie.