ZOBACZ NARZĘDZIA i WEJDŹ na wyższy poziom w komunikacji lokalnej na Facebooku!
Cześć wszystkim koordynatorom i liderom sportu! 🙂
Przbywam do Was z kilkoma narzędziami, które mogą sprawić, że komunikacja z lokalną społecznością poprzez fanpejdże sklepów na Facebooku będzie dużo efetywniejsza, bardziej jakościowa i co więcej – zdejmie z koordynatorów fanpejdżów wiele obowiązków! 🙂
Narzędzia będą również dużym udogodnieniem dla liderów sportu! 🙂
1. INTERAKT
Słyszeliście o narzędziu INTERAKT dla LOSL?
Pozwala na wysyłanie maili do klientów z naszego programu lojalnościowego, bardzo spersonalizowanych, ukierunkowanych na budowanie relacji oraz przekazywanie porad.
INTERAKT ma dużo bardziej rozbudowane funkcjonalności. Między innymi w połączeniu z Facebookiem. Nic nie stoi na przeszkodzie, by materiał który jest wysyłany do klienta za pośrednictwem mailingu, ukazał się również jako post na Waszych fanpejdżach na Facebooku oraz w nowej aplikacji mobilnej DECATHLON, która będzie w tym roku wprowadzana dla naszych klientów.
Dzięki temu:
1. LOSL zyskuje stałe miejsce w komunikacji na fanpejdżu sklepu.
2. Przekaz jest mocniejszy i bardziej uwydatniony.
3. Dzięki targetowaniu, post mogą zobaczyć również osoby spoza naszego programu lojalnościowego.
4. Nasi stali klienci będą regularnie otrzymywać komunikaty od LOSL na swoim koncie w aplikacji mobilnej.
2. Dashborad do zarządzania statystykami z fanpejdżów
Jesteśmy niemalże u kresu przygotowywania narzędzia do pomiaru statystyk lokalnych fanpejdżów. Dzięki niemu będziecie w stanie bez problemu pobrać z niego najważniejsze dla Was dane.
Dzięki temu:
1. Animacja na konkretne wskaźniki nie będzie problemem – wszystkie statystyki będziecie mieli na wyciągnięcie ręki.
2. Swoje statystyki będziecie mogli odnieść do sklepów porównywalnych.
3. Bez problemu sprawdzicie, czy kierunek który obraliście w swoich działaniach na Facebooku jest prawidłowy.
4. Na bieżąco będziecie mogli optymalizować działanie ze swoim fanpejdżem.
Dashborad ma być potencjalnie aktualizowany co kwartał – w kwietniu, w sierpniu oraz w grudniu. Następnie w styczniu każdy koordynator będzie miał dostęp do rocznego podsumowania.
Tak będzie wyglądać dashboard:
3. Aplikacja do tworzenia grafik na kanały digital
Dzięki aplikacji tworzenie jakościowych, zgodnych z identyfikacją wizualną marki Decathon materiałów nie będzie już problemem. Nie będzie też czasochłonne. Dostęp do narzędzia będzie miał każdy koordynator fanpejdża, a w porozumieniu z nim swoje materiały będzie mógł przygotować każdy LOSL. Dzięki narzędziu będziecie w stanie przygotować grafiki dedykowane:
– social mediom – Facebook/Instagram,
– mailingom w INTERAKCIE,
– również plakaty.
Dzięki temu:
1. Komunikacja lokalna na poziomie wizualnym będzie spójna z komunikacją globalną marki.
2. Unikniemy wielu wtop wizerunkowych, które niestety regularnie mają miejsce na fanpejdżach.
3. Nie wydajecie ANI ZŁOTÓWKI na grafiki (FB, Insta, maile, plakaty) – narzędzie jest opłacane przez nas, koordynatorzy otrzymają dostęp do zdjęć z bazy w PIXLU, za pomocą aplikacji będą mogli wgrać również swoje zdjęcie i dostosować je do wytycznych wizualnych.
Tak będzie wyglądać narzędzie do tworzenia grafik:
Aby jednak mieć możliwość korzystania z dwóch pierwszych narzędzi – INTERAKTA oraz DASHBOARDU analitycznego, niezbędne będzie przekazanie nam dostępu do Waszych fanpejdżów na Facebooku.
Bez dostępów nie będziemy mieli możliwości sparowania Waszych fanpejdżów z kodem źródłowym INTERAKTA oraz wykonania pogłębionej analityki fanpejdża.
Aktualnie, mamy dostęp do 34 fanpejdżów. Jesteśmy w trakcie przygotowywania dla nich analityki i statystyk. Lista fanpejdżów:
Inaczej sprawa ma się w kontekście INTERAKTA – jeśli wszystkie sklepy nie zdecydują się na to działanie, nie udostępnimy możliwości publikowania kontentu z INTERAKTA na fanpejdżach.
Czekamy na przekazanie dostępów do lokalnych fanpejdżów do 2 lutego. Proszę o dodanie mnie (https://www.facebook.com/krzysztof.gonka) jako administratora.
Jeśli macie pytania, jestem oczywiście do dyspozycji 🙂
Wierzę, że zaproponowane przez dział marketingu narzędzia usprawnią działanie z lokalnymi fanpejdżami oraz sprawią, że działania będą absorbować dużo mniej czasu, a przy tym będą jeszcze bardziej efektywne.
Pozdrawiam,