Fanpejdż Kalenji by Decathlon PL – podsumowanie marca
Pierwszą różnicą do poprzednich raportów, jest odświeżone zdjęcie w tle fanpejdża.
Zmieniłem na najnowszą kolekcję biegania intensywnego, prezentowaną przez biegaczy drużyny Decathlon – Darię i Adriana. Znakomite ujęcie są autorstwem Krzysztofa Karpińskiego.
Najpopularniejszym postem w marcu był wpis:
639 reakcji, blisko 11 tysięcy odbiorców, 39 komentarzy i 5 udostępnień!
Znakomity wynik w ilości polubień strony:
Przybyło 765 fanów na stronie!
Lecimy dalej, najważniejsze marcowe działania streszczę poniżej.
Przeprowadziłem 4 kampanie produktowe:
– plecak UltraTrail 15L
– obuwie RunSupport
– kurtka KiprunLight
– obuwie Kiprun Ultralight
Na promocję każdego produktu przeznaczyłem 600 złotych, czyli w sumie 2400 złotych.
Klienci zrobili zakupy za 2777 złotych, to informacje z linków śledzących.
Jeśli jednak odłożyli na później zakup lub poszli do sklepu, to tego nie zmierzymy, a wartość dodana dla nas na pewno.
Wiemy jednak, że reklamy trafiły do 130 tysięcy odbiorców, wyświetlone zostały 261 tysięcy razy czyli średnio każdą z nich odbiorca widział dwukrotnie.
Czy komuś z Was na facebooku ukazała się? Możecie zweryfikować poniżej.
Kwiecień – nie zwalniamy tempa! Wkrótce kolejne podsumowania.
Wchodzimy w peak, życzę udanego handlu, udanych eventów i zacieśniania relacji z użytkownikami!
Marek Grzegory
Lider Sportu Bieganie w Decathlon Rumia