OPCO biegowe – czas zacząć! [decathlon.pl]
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że już w ten poniedziałek startujemy z OPCO Bieganie z butem RUN Suport w roli głównej. Komunikacja marketingowa z pewnością już dotarła do Waszych sklepów, a kreacje banerowe/video krążą po Internecie (brawo Marketing! -> link). Do pełni szczęścia brakuje Wam jeszcze informacji, co będzie się działo w największym sklepie Decathlon w Polsce – decathlon.pl
1️⃣ Komunikacja banerowa
Klasyk, który wpisuje się w nurt głównej komunikacji. Na naszej wirtualnej wizytówce Decathlonu powitamy klientów komunikacją z RUN Support w roli głównej.
2️⃣ RUN Support na TG!
Podobnie, jak w sklepie stacjonarnym, uwaga klientów powinna zostać skupiona na produkcie-gwieździe. Poniżej możecie zobaczyć, jak to się odbywa online:
3️⃣ Cross-selling online
W skrócie – próba przykucia uwagi użytkownika do produktów komplementarnych. W przypadku butów do biegania będzie to selekcja produktów na ciepłe dni. Wystarczy jedynie kliknąć na dedykowaną grafikę:
4️⃣ Czy warto biegać?
Odpowiedź na to pytanie możecie otrzymać, klikając w poniższą funkcjonalność cross-contentową, odsyłającą do DecaBloga. Nasza Ania Heneczkowska w swoim żywiole!
5️⃣ Użytkowniku, sprecyzuj swoje wymagania!
Jakie powinny być buty do biegania dopasowane do potrzeb użytkownika? Odpowiedź na to pytanie przychodzi łatwiej, jeśli w szerokiej oferty produktów Decathlon możemy wskazać cechę/wartość, która jest dla nas kluczowa, np. rodzaj aktywności, typ stopy czy drop w bucie. Przykład tej funkcjonalności znajdziecie poniżej:
6️⃣ Karta produktowa produktu-gwiazdy: RUN Support
➡️ O jego walorach technicznych i płynących z tego korzyściach możecie się przekonać, klikając na poszczególne elementy. Tego typu funkcjonalność szczególnie dobrze prezentuje się na urządzeniach mobilnych:
➡️ W razie wątpliwości – porównaj!
Z pewnością często klienci pytają Was, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi modelami i czy warto dokładać dodatkowe złotówki do podstawowych modeli. Poniższa funkcjonalność pomaga rozwiać te wątpliwości i podjąć decyzję zakupową:
7️⃣ Jak nam idzie..?
Szybko możecie to sprawdzić, posiłkując się poniższym dashboardem [TUTAJ!]:
Z pewnością zainteresuje Was obrót digital wygenerowany przez poszczególne modele RUN Support, który możecie sprawdzić poprzez regiony/miasta czy sklepy Decathlon:
…startujemy!
Z pewnością kampania RUN Support z dnia na dzień będzie nabierała tempa. Życzę Wam (i sobie ^^), aby przebiegła jak najpomyślniej.
W razie jakichkolwiek pytań od strony digital – służę pomocą (pawel.kowalik@decathlon.com)
–
Paweł
p.s. po przeczytaniu nie zapomnijcie o…
p.s. szczególne podziękowania należą się również: Krzyśkowi Brulińskiemu (optymalizacja mobile), Kubie Jejerowi (kodowanie), Danielowi Sędłakowi (analityka) i Agnieszce Szulich (grafiki). Dziękuję za pomoc w projekcie! ?