Do biegu, gotowi… odpalamy sezon!
Hej Polsko,
przed nami bardzo ważny handlowo czas. Po słabej zimie wchodzimy w nowy sezon z kopyta.
Wraz z działem marketingu przygotowaliśmy szereg działań, które mają zachęcić użytkowników do odwiedzenia naszych sklepów stacjonarnych oraz e-commerce i pomogą nam podciągnąć wyniki ekonomiczne.
Z racji nadchodzącej wiosny skupiamy się oczywiście na sportach outdoorowych, w akcjach:
- OPCO BIEGANIE – z reklamą TV butów RUN SUPPORT
- pOPCO ROLKI – z rolkami fit 500, promowanymi w digitalu i sklepach
https://www.decathlon.pl/fit500-peppermint-id_8396946.html
START: 09.03.2020 – kampania TV i digital; KONIEC AKCJI: 29.03.2020
Cel kampanii
To oczywiście wzmożony traffic i wielki push handlowy do zakupów w Decathlonie z okazji nadchodzącego sezonu.
Dodatkowo na propowanych modelach butów chcemy wygenerować + 50% progresji obrotu, a na rolkach + akcesoriach +20% progresji obrotu.
Poniżej działania, które zdynamizują handel w marcu i wpłyną na poprawę naszej sytuacji ekonomicznej:
1. Kampania TV – jak już wspomniałam wyżej od 09.03 będziemy obecni w TV z reklamą Run Supportów (premierowo tutaj!!!)
2. Kampania online – tutaj jesteśmy obecni już od 5.03 – przygotowaliśmy potężną kampanię digitalową obejmującą oczywiście nasze social media, ale także remarketing i displaye, a dokładniej:
a) Jesteśmy obecni w:
– Facebook / Instagram,
– Youtube,
– TV internetowa IPLA,
– banery na stronach www,
– OLX,
– aplikacje mobilne,
– Google,
– Blix.
W sumie planujemy ponad 8,5 miliona odsłon naszych reklam oraz
42 tysiące kliknięć na stronę decathlon.pl
Poniżej kilka przykładowych kreacji oraz link do benerków do wykorzystania lokalnie. <<KLIK>>
b) wysyłamy także mailingi z dwóch wiodących kategorii (po dwa mailingi z produktami hero per sport)
Zachęcam także do wysyłania @ z INTERACTA -> sprawdźcie, jakie to proste
c) Materiały osadzone na Decablogu z kontentem „jak zacząć biegać”. W roli głównej Ania Heneczkowska z Decathlon Poznań Franowo:
a poniżej kilka linków do wykorzystania na Facebookach i w Interakcie:
5. Komunikacja w sklepach
a) Stand z butami + niskie metry z zapasem
b) Plansza na podświetlaną TG z rolkami + specjalny opis do samodzielnego wydruku <<KLIK>>
c) dodatkowo plansze na TG z butami Run Support oraz kaskami MF 500
d) LCD – pliki hulają już na serwerach – dodajcie je proszę do Waszych playlist
d) BB i PARKINGI – powinny być przeklajane od 4.03
Zadbajcie o widoczność produktów z akcji już od wejścia i pochwalcie się fotkami i Waszymi pomysłami na ich prezentację. Przed nami bardzo ważny, handlowy okres i niezwykle istotne jest, abyśmy w sklepach byli perfekcyjnie przygotowani na wizyty Polaków.
Załączam także zalecenia handlowe na marzec.
*****
A korzystając z okazji, obok produktów mających dać nam ekonomiczny byt, będziemy pokazywać też produkt, z którego po prostu jesteśmy dumni – buty Kiprun KD Plus. Dzięki takiemu działaniu chcemy podkreślić, że w Decathlon mamy produkty dla prawdziwych harpaganów.
Podkreślamy jego techniczne walory, a chętnych na zgłębienie wiedzy o tym produkcie zapraszamy na dedykowaną mu stronę www << KLIK>>
W razie jakichkolwiek pytań, jestem do Waszej dyspozycji.
Udanego handlu!
Dobra robota. 3mam kciuki za sukces i przyłączam swoje siły do akcji ?
???