Kalenji by Decathlon Polska na FB – podsumowanie ostatnich tygodni
Wakacje, to dla biegania istotny, dochodowy moment roku.
W każdy weekend, nasi użytkownicy mają do wyboru wiele startów w zawodach, w każdym województwie, na różnych dystansach, zarówno trailowych, jak i ulicznych.
Peak na odzieży letniej, nowe modele obuwia z serii Kiprun, wiele eventów pod naszym szyldem, lokalnych działań liderów, a także komunikacja offline i online, to kluczowe momenty budowania wizerunku, zacieśniania więzi i oczywiście robienia biznesu.
Poniżej streszczę Wam przykłady działań na facebookowym fanpejdżu, który rozwijam od początku roku 2017-tego.
Od 7 czerwca do 7 sierpnia przybyło nam około 850 realnych fanów!
Mocno komunikowaliśmy 1Milę czyli zawody, które w Warszawie odbywały się przy naszym wsparciu.
Oprócz filmiku w którym Tomasz Smokowski zapraszał do udziału w biegu, promowaliśmy również poniższą kreacją. 6585 odbiorców, z czego 153 kliknięcia w link przekierowujący na stronę zawodów, to dobry znak. „Info poszło w świat”!
Nowość od tego roku czyli kampanie sprzedażowe, to nasz dodatkowy atut.
Jak wypadliśmy na tym polu? Sprawdźcie szczegółowe wyniki.
KIPRUN KS i KD LIGHT
Te trzy kampanie pochłonęły w sumie 2100 zł naszego budżetu (każda po 700 zł ).
Takie wyniki otrzymaliśmy od MullenLowe czyli domu mediowego, optymalizującego nasze reklamy:
308 tysięcy wyświetleń, 1122 kliknięcia na decathlon.pl na stronę produktu oraz 5504 zł zarobione.
Oczywiście jeśli komuś pozostało w głowie hasło KIPRUN KD lub KS i dokonał zakupu w późniejszym terminie, tego nie zmierzymy. Natomiast wyszukiwania na decathlon.pl pokazują, że działamy w dobrym kierunku. Dzięki Pawle za podsyłanie statystyk.
Kipruny to najświeższa kampania, przed nią działaliśmy z odzieżą joggingu,
Odzieżą biegania intensywnego,
oraz obuwiem trailowym Kiprun Trail XT7,
do promocji której wybrałem naszą ambasadorkę,
Anie Heneczkowską, tworząc poniższą karuzelę:
Wyniki tych kampanii nie zrobiły aż takiej furory jak, Kipruny,
jednak zarobiły na siebie +mocno dały o sobie znać naszym użytkownikom,
że pora wrócić do biegania, zmienić garderobę na bardziej komfortową i techniczną.
283 tysiące wyświetleń w sumie, tyle razy ukazały się 150 tysiącom osobom,
Ci kliknęli w niej ponad 1,5 tysiąca razy na kwotę zakupów 2157 zł.
Ciekawostka, zaczynamy wraz z Mullen eksperymentować, sprawdzamy jak nasi odbiorcy reagują na reklamy nie tylko na Facebooku ale również na Instagramowe oraz na Messenger:
Lecimy dalej!
Testy Kiprun KD i KS w całej Polsce. Świetne działania Rafała Nasiłowskiego,
z przyjemnością wspierałem i promowałem całe przedsięwzięcie (również lokalnie jako lider sportu).
30 sekundowy filmik w roli głównej z Anią Gromadzką został wyświetlany aż 1334 minuty!
207 kliknięć w link przekierowujący na stronę testowania obuwia Kiprun!
Kilka dni po tej akcji, dla przypomnienia, wizerunkowo postawiłem kropkę nad i poniższym wpisem.
Podstawa działań czyli nasi ambasadorzy, DecaTesterzy i ich sukcesy i starty, to również się pojawiło.
Zwróćcie uwagę na trzycyfrową liczbę reakcji pod każdym postem.
Nasi fani chętnie zostawiają po sobie „lajka”.
Mamy Mistrza Polski na 5km!
Kolejne angażujące wpisy, prowokujące do dyskusji z liczbą około 50 komentarzy, to cieszy!
Dzisiaj ruszyła promocja nowego filmiku,
Marek z Willanowa w przyjemny sposób opowiada o naszym nowym „złocie”.
Statystyki są bardzo dobrze, a jeszcze kilkadziesiąt godziny będą w promocji,
także wystrzelą jeszcze w górę!
Gratulacje za dotrwanie do końca, wkrótce kolejne podsumowania, przed Nami kolejne wyzwania.
Do usłyszenia!