Pół miliona złotych na fanpejdżu Kalenji?!
Początek jesieni dla Kalenji na Facebooku – bardzo udany!
Otrzymałem obszerne podsumowanie od domu mediowego,które wskazuje jasno – fanpejdż się „spłaca”.
Zastanawialiśmy się w 2018 roku, czy zacznie on na siebie zarabiać. Jak wyszło?
Przeznaczyliśmy na 16 kampanii reklamowych z produktami, które macie w opisie – 10 tysięcy złotych.
Wartość zakupów zrobionych na DECATHLON.PL po uprzednim kliknięciu w nasz post sponsorowany – 371 tysięcy złotych!
Do końca roku planujemy jeszcze kilka akcji, więc gonimy „pół bańki”.
Celem bardzo realnym na rok 2020 będzie 1 mln złotych.
Potencjał i ambicje pozwalają nam wierzyć i mierzyć o wiele wyżej.
Coraz mniej dni handlowych, to coraz większe pole do popisu dla OMNI.
Na fanpejdżu zwiększa się liczba realnych fanów-biegaczy, którzy identyfikują się z naszą marką.
Kampanie sponsorowane wyświetlały się setki tysięcy razy, zarówno na Facebooku, Messengerze,
jak i Instagramie. Przykłady:
Kolejna miła informacja, to planowane 20.000 fanów na stronie, czyli kolejny tegoroczny cel – OSIĄGNIĘTY! Stało się to na początku października czyli 3 miesiące przed czasem.
Przyrost fanów na regularnym poziomie, a obecnym roku, trend jest lepszy, niż w ubiegłym [wykres poniżej].
Marek Grzegory
LOSL bieganie – Decathlon Rumia
Administrator Kalenji by Decathlon Polska