MARKETING
był/a
MARKETING SPECIALIST
jest
INSTORE COMMUNICATION LEAD

Cześć! Mam na imię Natalia i pochodzę z Bielawy u podnóża Gór Sowich. Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, o specjalizacji Public Relations. Od najmłodszych lat moją największą pasją jest snowboard i jeździectwo. Kilka lat trenowałam pływanie, koszykówkę oraz narciarstwo biegowe. Poza sportem uwielbiam malować obrazy i robić zdjęcia. 

Jako że sport towarzyszył mi od zawsze w 2014 roku, postanowiłam dołączyć do ekipy Decathlon. Swoją przygodę rozpoczęłam na Bielanach Wrocławskich jako sprzedawca na dziale turystyki. Tam też stawiałam pierwsze kroki jako kierownik stażysta na sportach zimowych. Po udanym sezonie dostałam propozycję rozwoju w Decathlon Reduta. Przez 4 lata działałam w Reducie jako Lider Omnichannel, manager różnych konsolidacji oraz LOSL jeździectwa. Następnie w 2021 roku podjęłam wyzwanie w dziale marketingu, gdzie zaopiekowałam się sportami zespołowymi i naturą jako marketing specjalistka. To było niezwykłe doświadczenie i zarazem świetna przygoda. Prowadziłam zaskakujące akcje techniczne, które zrobiły dużo dobrego szumu w środowisku sportowców: Strażnicy Łowisk czy Fouganza w Vogue. Prowadziłam również kampanie OPCO Kids Day i OPCO BTS, które uzyskały świetne wyniki i wyznaczyły nowy standard komunikacji instore. 

Teraz przede mną nowe wyzwanie – jako instore communication lead będę czuwać nad spójnością i jakością wszelkiej komunikacji znajdującej się w sklepach stacjonarnych Decathlon, która jest skierowana do konsumentów.  

Krzysztof – dziękuję za marketingowe wsparcie, możliwość rozwoju i kreatywne projekty. 

Piotr – dziękuję za zaufanie i powierzenie nowej odpowiedzialności. Mam nadzieję, że uda mi się poprowadzić ten wymagający projekt z jak najlepszymi rezultatami ?

 


Natalia, dziękuję Ci za ostatnie 1,5 roku działań dla sportów zespołowych i naturystycznych. Wydarzyło się w tym czasie wiele dobrego 🙂 Kampanie “Strażnicy Łowisk”, czy “Gwiazdy wybiegu” to perełki w Twoim portfolio. Teraz nadszedł czas na kolejne wyzwania. Bardzo ważne dla rozwoju naszych sklepów stacjonarnych oraz doświadczeń naszych klientów. Z ogromną radością przyglądam się Twojemu rozwojowi i szanuję determinację, z jaką podchodzisz do każdego działania. Trzymam mocno za Ciebie kciuki. Powodzenia! 🙂

Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication

 


Seamless consumer journey, czyli spójność komunikacji na każdym etapie ścieżki zakupowej to podstawa nowoczesnych działań marketingowych. Dlatego jakościowa egzekucja komunikacji w sklepach stacjonarnych jest tak ważna – w końcu realizujemy tam zdecydowaną większość naszego biznesu. Wierzę Natalia, że nowa rola pozwoli ci się rozwinąć jako lider i specjalista, a dzięki temu obszar instore communication stanie się bardzo mocną kartą w naszej marketingowej talii.

Piotr Szeleszczuk, Marketing Director

@

DODAJ KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*