Loyalty & CRM | Customer Growth
był/a
Head of Omnichannel
jest
Customer Retention Manager

Cześć, w Decathlon pracuję od 9 lat. Miałam okazję pracować na Targówku, Bemowie, w CRC, ale przeważającą część spędziłam w dynamicznym świecie E-commerce. Sportowo latem znajdziecie mnie na szlakach górskich, a na codzień na siłowni 🙂

Ostatnie 5 lat, jako Head of Omnichannel, skupiałam się na rozwoju Omnichannel w Decathlon Polska. Jestem dumna z tego co udało Nam się wspólnymi siłami wypracować i do jakich rozmiarów urosły prowadzone przez Nas projekty. Dziękuję każdemu kto przyczynił się do tego, że dzięki temu dziś gwarantujemy niesamowity experience naszym użytkownikom. Wpływ zachowań klientów na biznes od zawsze były w kręgu moich zainteresowań, dlatego cieszę się, że będę miała okazję bliżej zbadać i rozwinąć obszar powracalności klientów do Decathlon. Liczę, że z conajmniej taką samą skutecznością 😉

Wojtku, bardzo Ci dziękuję za te 5 lat owocnej współpracy! Za Twoje zaufanie i autonomię w działaniu, za każdy konstruktywny feedback, za zakorzenienie we mnie biznesowego podejścia, za wiarę w moje umiejętności, danie przestrzeni do rozwoju i za to, abym zawsze wybierała “swoją bitwę” 🙂 Współpraca z Tobą wiele mnie nauczyła i ukształtowała, także naprawdę doceniam poświęcony czas. Dla Ciebie i całego zespołu Digital ślę podziękowania i ogromne brawa – do zobaczenia w kolejnych projektach! 

Bartku, serdeczne gratulacje za to co w niespełna rok zrealizowałeś wspólnie ze swoim zespołem! Dziękuję za zaufanie i przekazanie tego ważnego obszaru w naszym projekcie – zrobię co w mojej mocy, aby ta inwestycja się zwróciła 🙂 Całemu zespołowi dziękuję za ciepłe przyjęcie, także lets’play, have so fun and win 😉 

Klaudia Dąbrowska
Customer Retention Manager

 

Dziękuję Ci Klaudia nieoceniony wkład w rozwój Omnichannel w Decathlon Polska jako Head of Omnichannel. Przez, ostatnie 5 lat, z pasją kierowałaś projektami, które znacząco przyczyniły się do ulepszenia doświadczeń zakupowych naszych klientów, w tym rozwijając Aplikację Decathlon, Digital in Store czy Click & Collect. Twoja praca miała ogromny wpływ nie tylko na wyniki biznesowe, ale także na sposób, w jaki nasi klienci postrzegają markę Decathlon. Twoje zaangażowanie w rozwijanie omnichannel jako kluczowej strategii dla naszej firmy nie tylko zwiększyło naszą konkurencyjność na rynku, ale również ustanowiło nowe standardy w branży retail.

Cieszę się na kolejne sukcesy, które niewątpliwie osiągniesz na swoim nowym stanowisku, Twoja pasja i doświadczenie przyniosą kolejne innowacje i wzrost wartości dla Decathlon. 

Dziękuję Ci za wszystkie lata współpracy, zaufania i niezliczone sukcesy, które razem świętowaliśmy. Powodzenia w nowym rozdziale Twojej kariery w Decathlon!

Wojciech Zięba
Chief Digital Officer
Poland and Central & Eastern Europe

 

Ostatnie kilka lat skupialiśmy się na rekrutacji nowych klientów oraz poznawania ich lepiej. Dzisiaj lepiej rozumiemy jak się zachowują, co ich motywuje do kolejnych zakupów, ale też kiedy decydują się nie kontynuować wspólnej przygody. Pozyskiwanie klientów to jedno. Czas jednak zadbać o kluczowy element tej układanki, czyli ich retencję. Chcemy dawać konkretne powody Naszym klientom, aby chcieli zostać z Nami na dłużej. Mamy do tego mocno już rozwinięte narzędzia phygital, takie jak CRM, loyalty program, Mobile APP, ale także świetnych doradców w sklepach i CRC.

Klaudia, Twoja pasja, doświadczenie i ciągłe dążenie do ulepszania są dokładnie tym, co potrzebujemy, aby nadal rozwijać się i osiągać sukces w tej niezwykle konkurencyjnej branży. Jesteś też skuteczna, więc to dobra mieszanka.

Jestem przekonany, że jako Customer Retention Manager nie tylko wniesiesz cenne doświadczenie,, ale także umocnisz naszą pozycję na rynku jako lidera w zakresie utrzymania klientów.

Z optymizmem patrzę na Naszą współpracę!

Bartek Żochowski
Head of Loyalty & CRM

@

DODAJ KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*