Kampania siatkarska #najdłuższawymiana – I co tam wyszło?!
Piotr Nowakowski, Andrzej Wrona, czy Bartosz Kwolek w kampani ALLSIX? Tak, a nawet mocniej – cała drużyna wicemistrzów Polski, czyli zespołu Verva Warszawa Orlen Paliwa, którego jesteśmy partnerem sportowym, wzięła udział w siatkarskiej kampanii #najdłuższawymiana.
Celem akcji, która ruszyła 22 listopada było:
” Budowanie świadomości na temat oferty siatkarskiej w Decathlon i walorów technicznych produktów do siatkówki marki ALLSIX, na przykładzie produktu gwiazdy – piłki V900 ”
Co działo się w ramach akcji?
Rzuciliśmy wyzwanie naszym siatkarskim użytkownikom, aby razem z nami stworzyli #najdłuższąwymianę. Mechanizm akcji polegał na nagraniu i udostępnieniu w social media swojego siatkarskiego zagrania i nominowanie kolejnej osoby/osób z otagowaniem akcji # oraz oznaczeniem naszych kanałów. Instrukcja została zaprezentowana na specjalnym video.
https://www.youtube.com/watch?v=VbJqjVhVQWY
Wszystkie materiały i informacje były zamieszczone na dedykowanym landing page
https://www.decathlon.pl/najdluzsza-wymiana-allsix.html?utm_source=facebook&utm_medium=cpm&utm_campaign=najdluzsza_wymiana&utm_term=listopad_grudzien&utm_content=wideo_1&fbclid=IwAR0UO2ZEbfKD2sTl4UkWW2NX3VuaZE7D9UhKyrNBGeeCq2c5Rn_fK7OcqvM
Sklepom rzuciliśmy wewnętrzne wyzwanie na #kreatywnąwymianę, która polegała na nagraniu sklepowego video, na którym pasjonaci siatkówki ze sklepu tworzyli kompilację najbardziej kreatywnych, niekonwencjonalnych czasem zagrań. Zwycięzcami okazała się drużyna Decathlon Wrocław Korona, której zwycięski film możecie obejrzeć pod poniższym linkiem – uwierzcie, że warto!
https://drive.google.com/file/d/1ejM-6QvtNf830OdwagvgiYDKQe3HVY0L/view?usp=sharing
Dodatkowo w naszej kampanii promowaliśmy topowy produkt w ofercie ALLSIX, czyli piłkę V900. Testy przeprowadzili zawodnicy Verva Warszawa Orlen Paliwa, które możecie zobaczyć na poniższym video.
https://www.youtube.com/watch?v=SUC5cVv4Z0g
Social media
Dodatkowo stworzyliśmy spot, poprzez który kierowaliśmy komunikat do społeczności siatkarskiej w Polsce oraz klientów w sklepach (LCD/radiowęzeł) o naszej współpracy z Vervą Warszawa Orlen Paliwa i jej cel, czyli tworzenie oraz udoskonalanie naszych produktów, dzięki opiniom i prowadzonym testom przez najlepszych. Spot był promowany zarówno w social media, YouTube, jak też w kanałach VOD TV (TVP Sport, Polsat, Ipla, Eurosport).
Podsumowanie kampanii
Wynik mediowy:
Materiał video o współpracy na YouTube obejrzało 83000 użytkowników tego kanału
Progresja siatkówki w okresie trwania kampanii +34% (progresja za cały 2019 +30%)
Progresja rodziny piłek do siatkówki +45% (progresja za cały 2019 +41%)
Podczas akcji sprzedaliśmy 250szt. promowanych piłek, co dało nam 690% progresji!
Progresja ilości powyższych piłek wyniosła 558%
Mimo bardzo dobrych wyników mediowych, jak i dodatkowo handlowych nie ustrzegliśmy się jednego minusa, którym była liczba zgłoszeń do aktywacji online, którą pilotowaliśmy zdecydowanie wyższą.
Świetny filmik 😉