„Pływanie w triathlonie”- testy pianek Aptonia 2019
Cześć!
Czas na małe podsumowanie testów pianek triathlonowych Aptonia. Co prawda do naszej mapy testowej dołączają kolejne miasta, to ta największa część jest już za nami 🙂
Mam dla Was przygotowany krótki raport wraz z wynikami.
Akcję rozpoczęliśmy 30 marca podczas „Dnia triatlonisty” w Bydgoszczy, który zorganizowaliśmy wspólnie z Enea Bydgoszcz Triathlon. Samo wydarzenie przyciągnęło sporą liczbę sportowców, a głównym wydarzeniem były testy pianek oraz warsztaty pływackie.
To właśnie tam swoją premierę miała nasza pianka Aptonia:
Przedstawiliśmy i opisaliśmy jej zalety techniczne. Dodatkowo poprzez relację na Instagramie Decathlon Polska, mogliśmy zaprezentować ją szerszemu gronu.
Tym wydarzeniem rozpoczęliśmy serię testów. Na naszej drodze znalazły się miasta, w których odsetek osób uprawiających triathlon jest największy:
Tylko te 5 wydarzeń zgromadziło na listach ponad 450 osób! W samej Bydgoszczy zapisało się ponad 150 osób. Oznacza to, że zorganizowaliśmy największe testy pianek w Polsce!
Każdy event był organizowany wspólnie z lokalnym liderem sportu z danego miasta.
Głównym koordynatorem działań był Mateusz Klimkowski z Bydgoszczy.
Współpracował on z LOSL’ami z innych miastach:
– Ania Heneczkowska z Poznania,
– Jakub Pomirski z Gdańska,
– Weronika Marciniak z Łodzi,
– Edyta Macuba z Warszawy.
To właśnie dzięki nim nasi użytkownicy mieli zapewniony:
– basen do testów,
– trenera, który prowadził bezpłatne zajęcia z „Pływania w triathlonie”,
– pianki do testów,
– bezpośredni kontakt i wiedzę na temat naszych produktów.
Dziękujemy za zaangażowanie!
Informację o testach można było znaleźć:
– na wydarzeniach stworzonych przez Enea Bydgoszcz Triathlon,
– lokalnych wydarzeniach, stworzonych przez LOSL,
– w wysłanym mailingu centralnym,
– w mailach wysłanych z narzędzia Interact,
– lokalnych grupach triathlonowych.
Teraz coś co nas najbardziej cieszy:
Wyniki! Tutaj mamy się czym chwalić, ponieważ do zeszłego piątku sprzedaliśmy aż:
395 męskich modeli oraz 63 damskich!
Z czego aż 69% sprzedaży to internet. Pianka triathlonowa to produkt, który trzeba przymierzyć, by dobrać odpowiedni rozmiar. To oznacza, że testy mają ogromny wpływ na sprzedaż tego produktu.
Pod względem sprzedaży wyprzedzamy kraje z bardzo mocno rozwiniętym triathlonem. Są to m.in. Holandia, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Szwajcaria oraz Portugalia.
Na całej rodzinie ekwipunku triathlonowego notujemy wspaniałe progresję rzędu 220%!
Dodatkowo podczas zawodów w Bydgoszczy oraz Częstochowie, można było przetestować nasze pianki w warunkach startowych. Klienci byli zachwyceni, a większa część z nich zapowiadała ich zakup.
Jest to idealny sposób aby trafić do bezpośrednio z produktem do użytkowników, do czego zachęcam.
Chcesz również zorganizować takie testy u siebie? Zapraszamy do kontaktu:
mikolaj.chrustowski@decathlon.com oraz mateusz.klimkowski@decathlon.com
Pozdrawiam,
Mikołaj
Be the first to like.