Rekrutacja do Drużyny Kalenji
Cześć!
Za nami pierwszy kwartał 2018 roku, a więc…
rozpoczynamy drugą w tym roku rekrutacje do Drużyny Kalenji by Decathlon!
Poszukujemy 3 nowych członków drużyny!
Biegasz? Jesteś fanem marki Kalenji? Bądź częścią Drużyny Kalenji by Decathlon w 2018 roku! Jednak powoli! Najpierw sprawdź czy ten projekt jest dla Ciebie
Jaki jest sens istnienia drużyny?
Uświadamianie przeciętnego Kowalskiego o istnieniu marki Kalenji i o jakości i techniczności oferowanych produktów. Autentyczny przekaz kierowany do biegaczy globalnie (Polska) i lokalnie (obszary wpływu członków drużyny). Poszerzenie wachlarza narzędzi komunikacyjnych Decathlon oraz marki Kalenji.
Osiągnięcia sportowe Drużyny Kalenji by Decathlon w 2018 roku:
Jakie są założenia drużyny?
Drużynę tworzyć będzie 15-24(do 15 osób wybranych w pierwszej rekrutacji, styczeń 2018, w każdej z kolejnych rekrutacji dołączą 3 osoby) osób wybranych w rekrutacji prowadzonej raz na kwartał. Rekrutacje prowadzi Arek Ostaszewski. Każdy z członków drużyny ma swój udział w działaniach komunikacyjnych marki. Dzięki temu informacja o bieganiu, marce i całej firmie trafi do większej ilości odbiorców. Co kwartał sprawdzamy zaangażowanie obecnych członków i wyniki ich działań. Na bieżąco dostarczamy materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w SM, w kanałach online i offline dla Decathlon Polska, Kalenji by Decathlon i sklepom indywidualnie.
Próbkę materiałów komunikacyjnych możecie zobaczyć tutaj- Drużyna Kalenji by Decathlon
Kto może trafić do drużyny?
Każdy pracownik Decathlon będący pasjonatem biegania. Osoba, która chce promować bieganie jako sport sam w sobie, bieganie jako sport dostępny w ofercie Decathlon, a także markę Kalenji.
Czy to jesteś Ty?
Jakie są warunki naboru i jak często?
- Raz na kwartał przypomnę się Wam- być może jeśli nie będziesz członkiem drużyny już teraz, to zostaniesz nim za kilka miesięcy.
- Warunkiem przynależności do drużyny jest aktywne działanie na rzecz rozwoju biegania lokalnie lub globalnie
- Poziom biegowy nie jest KRYTERIUM DECYDUJĄCYM, liczy się zaangażowanie. Kalenji by Decathlon na 100% .
Jakie możliwości daje bycie członkiem drużyny?
-
Udział w obozach treningowych Kalenji by Decathlon:
-
Obóz sportowy, którego celem jest stworzenie materiałów komunikacyjnych na temat biegania w Decathlon,
-
Odbędzie się 2 razy w roku. Terminy marzec i sierpień,
-
Liczba uczestników 10-12,
-
Osobą wybierającą uczestników obozu jest Arek Ostaszewski,
-
Na obóz pojadą osoby najbardziej zaangażowane i odpowiednio przygotowane pod względem fizycznym, by podołać trudom obozowego wysiłku.
- Wspólne starty z drużyną w zawodach:
- wspólny start członków drużyny w jednym miejscu, w celu stworzenia materiałów komunikacyjnych i zaprezentowania poziomu sportowego zespołu, startującego w wysoce technicznych produktach marki Kalenji,
- 7 startów:
- 6.01.2018- 10k Parking Relay-10 osób
- 18.03.2018- Półmaraton Gdańsk- 10 osób
- 13.05.2018- Białystok Półmaraton- Mistrzostwa Decathlon w Półmaratonie-46 osób
- 19-22.07.2018- Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich-10 osób
- 29.09.2018- Maraton Warszawski-9-12 osób
- 11.11.2018- Bieg Niepodległości w Warszawie- 10 osób
- Listopad- Decathlon Run w Łodzi- 10 osób;
- Osobą wybierającą uczestników obozu jest Arek Ostaszewski;
- Kryterium wyboru- wybór uczestników zależny będzie od zakładanego celu komunikacyjnego danej imprezy.
-
Udział w sesjach fotograficznych
-
współpraca z profesjonalnym fotografem, w celu stworzenia wysokiej jakości materiałów komunikacyjnych;
-
Terminy: marzec, październik;
-
Liczba uczestników 13-15;
-
Osobą wybierającą jest Paweł Kowalik i Dariusz Frużyński;
-
Kryterium wyboru: umiejętności prezentacji przed obiektywem.
-
Testowanie produktów biegowych dostępnych w ofercie Decathlon:
-
przedstawienie rzetelnej opinii na temat użytkowanego produktu, który osoba testująca otrzymuje od Decathlon,
-
Termin: 1.01.2018-31.12.2018,
-
Liczba uczestników: –
-
Osoba wybierająca: Arek Ostaszewski,
-
Kryterium wyboru: przedstawienie pomysłu na recenzję danego produktu.
Jakie koszty pokrywa projekt?
1.Opłata startowa w zawodach.
2. Hotel podczas pobytu dzień przed akcją promocyjną.
3. Koszty obozu.
Jakie koszty są po stronie sklepu członka drużyny?
- Dojazd do miejsca akcji promocyjnej.
- Dzienna dieta.
Każdy sklep musi mieć świadomość, że globalne akcje Kalenji wpływają też na sklepy lokalnie, dlatego ważna jest partycypacja w kosztach tych akcji. Porozmawiaj ze swoim przełożonym- liderem sektora i liderem sklepu o Drużynie- przedstaw jakie koszty wiążą się z Twoją przynależnością do teamu.
Jakie zadania ma członek drużyny?
- Promowanie biegania jako formy aktywności.
-
Promowanie biegania jako sportu istniejącego w ofercie Decathlon.
-
Zwiększenie postrzegania technicznego użytkowników na temat produktów biegowych w Decathlon.
-
Opiniowanie produktów, które użytkuje na decathlon.pl.
-
Tworzenie/współtworzenie bazy artykułów eksperckich na Decablog.
-
Udział w akcjach promocyjnych.
-
Dostarczanie materiałów komunikacyjnych dla Decathlon.
Jeśli odpowiedź jest twierdząca to napisz do mnie, w odpowiedzi na tego maila podając następujące informacje:
4. Jakie wyniki czasowe osiągałeś w 2017/2018 roku na wymienionych wyżej dystansach.Ważne: Nie zapomnij o przedstawieniu swojemu przełożonemu jakie koszty ze strony Twojego sklepu wiążą się z Drużyną Kalenji by Decathlon.