Decathlon Ostrobramska – sklep testowy nowego systemu zamówień F&R
W 2018 Decathlon zaproponował nowe rozwiązanie do zarządzania zapasem w sklepach , które było testowane i wdrażane w Indiach i Rosji .
Jakie były założenie i zmiany względem obecnego systemu , który wszyscy znacie ?
Zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu , w którym poruszamy najważniejsze kwestie :
Link do filmu :
Zapraszamy również do odwiedzenia społeczności G+ , gdzie będą się pojawiać najnowsze informacje , oraz google drive z pytaniami i odpowiedziami 5/40 .
Po kilku miesiącach przygotowań , również w Polsce rozpoczęliśmy prcoes wdrażania systemu F&R , w sklepie Decathlon Ostrobramska .
Razem z liderem sklepu Piotrem , administratorem Arkiem i całą ekipą sklepu w przeciągu kilku najbliższych tygodni będziemy sprawdzać i analizować wyniki , aby jak najbardziej zoptymalizować pracę z zapasem w sklepie .
Co chcemy osiągnąć ?
Poprawić dostępność produktów , zmniejszyć poziom zapasu i rotacje produktów w sklepie .
Po pozytywnych wynikach testów , będziemy chcieli za implantować nowy system w pozostałych sklepach w Polsce .
Na bieżąco będziemy informować o postępach .
Stay tuned .
W przypadku jakichkolwiek pytań , wątpliwości , razem z Darkiem Lubińskim , jesteśmy do Waszej dyspozycji .
Udanego handlu !
Przemek i Darek
Liderzy projektu F&R .
Celem jest raczej zwiększenie rotacji a zmniejszenie DVS ( Durée de Vie des Stocks eng. stock lifetime) 🙂