AGILITY900 – Wyższa liga przyczepności – podsumowanie
Cześć,
W okresie 23 września -> 14 października przeprowadzaliśmy kampanię wizerunkową dla butów Kipsta AGILITY900
>> Wyższa liga przyczepności – Kto gra, ten ma!<<
Do akcji zaangażowaliśmy Sebastiana Milę (piłkarza nominowanego do 100 najwybitniejszych reprezentantów Polski), którego poprosiliśmy o przetestowanie najwyższego modelu korków ze stajni KIPSTA. Swój udział miał również piłkarski influencer, znany z testowania i porównywania butów piłkarskich oraz twórca największego portalu z ,,porównywarką’’ korków [tepy.pl] Maciej Zakrzewski.
Kampania była skierowana do użytkowników regularnych w wieku 15-35 lat.
W ramach akcji przygotowaliśmy 3 materiały video:
1/ Dobór obuwia piłkarskiego, czyli na co zwracać uwagę – piłkarskie doświadczenia z butami Sebastiana Mili.
https://www.youtube.com/watch?v=LGyTjMTSvT0&t=24s
2/ AGILITY900 w akcji, czyli Sebastian testuje.
https://www.youtube.com/watch?v=RKISsSwq1pE
3/ Podsumowanie, czyli jak sprawdziły się na boisku.
https://www.youtube.com/watch?v=hJK5uZSflAk
Bardzo ważnym elementem w kampanii był konkurs KTO GRA, TEN MA!
Polegał on na tym, że nasi użytkownicy wysyłali poprzez dedykowany landing page zdjęcia swoich starych, zniszczonych korków, uzasadniali, dlaczego to właśnie Oni powinni wygrać nowe i włączali się do akcji konkursowej. Do wygrania były oczywiście AGILITY900.
Co działo się w ramach akcji?
Lnading Page, na którym zamieszczone były wszystkie informacje i materiały dotyczące kampanii oraz miejsce, w którym chętni zgłaszali się do konkursu.
https://www.decathlon.pl/kto-gra-ten-ma.html
Socialmedia, które stanowiły główny kanał promocji kampanii.
WYNIKI
Do konkursu zgłosiło się blisko 200 piłkarskich użytkowników. Wygranych mogło być tylko 10, ale jakość materiałów i kreatywność zgłoszeń stała na bardzo wysokim poziomie.
Zrealizowaliśmy plan mediowy z następującymi wynikami:
Nasze video wygenerowało następujący zasięg:
Główni odbiorcy video:
Na dedykowany Landing Page odnotowaliśmy 8880 wejść.
Udział w aktywacji konkursowej wzięło 193 piłkarskich użytkowników.
Handlowo buty piłkarskie w tym okresie zanotowały 11% progresję.
Piłka nożna w trudnym, trendującym na minusie okresie, zaliczyła +3% progresji.
Progresja była również w zakresie wzrostu ilości na korkach piłkarskich dla dorosłych +16%.