Dołącz do drużyny Kalenji by Decathlon Polska
Biegasz? Jesteś fanem marki Kalenji? Bądź częścią drużyny Kalenji by Decathlon w 2018 roku!
Jednak powoli! Najpierw sprawdź czy ten projekt jest dla Ciebie
Jaki jest sens istnienia drużyny?
Uświadamianie przeciętnego Kowalskiego o istnieniu marki Kalenji o jakości oraz techniczności oferowanych produktów. Autentyczny przekaz kierowany do biegaczy globalnie (Polska) i lokalnie (obszary wpływu członków drużyny). Poszerzenie wachlarza narzędzi komunikacyjnych Decathlon oraz marki Kalenji.
Jakie są założenia drużyny?
Drużynę tworzą osoby wybrane w rekrutacji prowadzonej raz na kwartał. Rekrutacje prowadzi Arek Ostaszewski. Każdy z członków drużyny ma swój udział w działaniach komunikacyjnych marki. Dzięki temu informacja o bieganiu, marce i całej firmie trafi do większej ilości odbiorców. Co kwartał sprawdzamy zaangażowanie obecnych członków i wyniki ich działań. Na bieżąco dostarczamy materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w SM, w kanałach online i offline dla Decathlon Polska, Kalenji by Decathlon i sklepom indywidualnie. Jeśli w swoim sklepie potrzebujesz jakościowych materiałów foto i video do komunikacji w Social Media- drużyny Kalenji by Decathlon Polska
Kto może trafić do drużyny?
Każdy pracownik Decathlon będący pasjonatem biegania. Osoba, która chce promować bieganie jako sport sam w sobie, bieganie jako sport dostępny w ofercie Decathlon, a także markę Kalenji.
Jakie są warunki naboru i jak często?
1. Raz na kwartał przypomnę się W
am- być może jeśli nie będziesz członkiem drużyny już teraz, to zostaniesz nim za kilka miesięcy.
2. Warunkiem przynależności do drużyny jest aktywne działanie na rzecz rozwoju biegania lokalnie lub globalnie
3. Poziom biegowy nie jest KRYTERIUM DECYDUJĄCYM, liczy się zaangażowanie. Kalenji by Decathlon na 100% .
Jakie możliwości daje bycie członkiem drużyny?
1. Udział w obozach treningowych Kalenji by Decathlon:
-Obóz sportowy, którego celem jest stworzenie materiałów komunikacyjnych na temat biegania w Decathlon,
-Odbędzie się 2 razy w roku. Terminy wiosna, jesień
-Liczba uczestników 10-12,
-Osobą wybierającą uczestników obozu jest Arek Ostaszewski,
-Na obóz pojadą osoby najbardziej zaangażowane i odpowiednio przygotowane pod względem fizycznym, by podołać trudom obozowego wysiłku.
-
18.03.2018- Półmaraton Gdańsk- 10 osób
-
13.05.2018- Białystok Półmaraton- 10 osób
- 19-22.07.2018- Dolnośląski Festiwal Biegów Górskich- 8 osób
-
29.09.2018- Maraton Warszawski-9-12 osób
-
11.11.2018- Bieg Niepodległości w Warszawie- 10 osób
-
Listopad- Decathlon Run w Łodzi- 10 osób;
-
Osobą wybierającą uczestników zawodów jest Arek Ostaszewski;
-
Kryterium wyboru- wybór uczestników zależny będzie od zakładanego celu komunikacyjnego danej imprezy.
3. Udział w sesjach fotograficznych
-
współpraca z profesjonalnym fotografem, w celu stworzenia wysokiej jakości materiałów komunikacyjnych;
-
Terminy: czerwiec, październik;
-
Liczba uczestników 13-15;
-
Osobą wybierającą jest Paweł Kowalik i Dariusz Frużyński;
-
Kryterium wyboru: umiejętności prezentacji przed obiektywem;
4. Testowanie produktów biegowych dostępnych w ofercie Decathlon:
-
przedstawienie rzetelnej opinii na temat użytkowanego produktu, który osoba testująca otrzymuje od Decathlon,
-
Termin: 1.01.2018-31.12.2018,
-
Liczba uczestników: –
-
Zaangażowani wszyscy członkowie drużyny,
-
Kryterium wyboru: przedstawienie pomysłu na recenzję danego produktu.
Jakie koszty pokrywa projekt?
1. Opłata startowa w zawodach.
2. Hotel podczas pobytu dzień przed akcją promocyjną.
3. Koszty obozu.
Jakie koszty są po stronie sklepu członka drużyny?
1. Dojazd do miejsca akcji promocyjnej.
2. Dzienna dieta.
Każdy sklep musi mieć świadomość, że globalne akcje Kalenji wpływają też na sklepy lokalnie, dlatego ważna jest partycypacja w kosztach tych akcji. Porozmawiaj ze swoim przełożonym- liderem sektora i liderem sklepu o Drużynie- przedstaw jakie koszty wiążą się z Twoją przynależnością do teamu.
Jakie zadania ma członek drużyny?
1. Promowanie biegania jako formy aktywności.
2. Promowanie biegania jako sportu istniejącego w ofercie Decathlon.
3. Zwiększenie postrzegania technicznego użytkowników na temat produktów biegowych w Decathlon.
4. Opiniowanie produktów, które użytkuje na decathlon.pl.
5. Tworzenie/współtworzenie bazy artykułów eksperckich na Decablog.
6. Udział w akcjach promocyjnych.
7. Dostarczanie materiałów komunikacyjnych dla Decathlon.
Jeśli odpowiedź jest twierdząca to napisz do mnie- arkadiusz.ostaszewski@decathlon.com podając następujące informacje:
1. Kilka słów o sobie: skąd pochodzisz, w jakim sklepie pracujesz, od kiedy biegasz, jakie masz biegowe i życiowe cele.
2. W jaki sposób promujesz bieganie lokalnie/globalnie- wymień działania w jakich uczestniczyłeś lub inicjowałeś by promować bieganie, Decathlon i markę Kalenji.
3. W jakich zawodach startujesz-bieżnia, 10km, półmaraton, maraton itp
4. Jakie wyniki czasowe osiągałeś w 2017 roku na wymienionych wyżej dystansach.
5. Jaki masz pomysł na komunikację Kalenji by Decathlon? Vlogujesz, blogujesz, jesteś fotografem, masz lekkie pióro? Przedstaw swoje umiejętności pozasportowe 🙂
Ważne: Nie zapomnij o przedstawieniu swojemu przełożonemu jakie koszty ze strony Twojego sklepu wiążą się z Drużyną Kalenji by Decathlon.