Pomaszerują czy pobiegną do szkoły? Oto jest pytanie! ?
Już 2. września startuje nowy Rok szkolny. To pewnik. Za dwa tygodnie okaże sie, czy dzieciaki ruszą do szkoły…
➡️ … marszem
➡️ a może biegiem…
Oby w produktach z Decathlonu, które sprawdzą się podczas zajęć z WF-u ?
Aby ułatwić rodzicom – w imieniu ich pociech – dokonania właściwego wyboru, na decathlon.pl została odpalona dedykowana komunikacja. Sprawdźcie i oceńcie, która wydaje się bardziej atrakcyjna (klikalna).
CHODZENIE
#️⃣ Zmiana wyglądu Sport page’a Chodzenia. Grafiki, które możecie tam zobaczyć, to zasługa działu marketingu, a dokładniej Mikołaja Chrustowskiego. Pokazujemy na nich kluczowe dla nas produkty w okresie BTS:
#️⃣ Komuniacja banerowa z produktem-gwiazdą: Soft 140 JR! Klikając w wybrane kategorie produktowe możecie trafić dedykowaną komunikację banerową:
#️⃣ Grunt, to czytelna rozmiarówka! Dlatego, przy europejskich wartościach rozmiarów został dopisany dodatkowy parametr, tj. wielkość rozmiaru w centymentrach. O tym, co dzięki temu zyskujemy, możecie przeczytać [tutaj].
#️⃣ Sprzedaż komplementarna, czyli: jak buty, to i worek się może przydać! 🙂 Na każdej karcie produktowej z butami klient może trafić na baner z produktem komplementarnym, tj. workiem na buty. Co istotne, ceny wszystkich worków na buty, w kontekście marek-pasji, są takie same (7,99 PLN/sztuka):
#️⃣ Dostarczmy tego samego dnia w Warszawie. O całej akcji, której komunikował Maciek Kozik możecie przeczytać [tutaj]. W tym i najbliższym tygodniu będziemy się skupiać na segmencie butów JR, w tym na butach do Chodzenia i Biegania. Poniżej przykład grafiki, która w tym tygodniu hula na Facebooku i Instagramie i kieruje na decathlon.pl (dzięki Krzysztof Gońka!):
#️⃣ Dzięki niezastąpionej Agnieszce Żórawskiej jesteśmy w stanie dotrzeć do naszych klientów ze spersonalizowanym mailingiem (widok roboczy, wysyłka dziś-jutro):
—
BIEGANIE
Na Bieganiu mamy do czynienia z działaniami analogicznymi: komunikacją na sport page’u, banerami produktowymi/wizerunkowymi, czytelną rozmiarówką itd.
Poniżej szybki przegląd najciekawszych pozycji:
➡️ Produkt-gwiazda: AT Easy – jest… wszędzie 🙂
➡️ Komunikacja na wersji mobilnej:
Pierwsze wyniki i podsumowania – niebawem.
W razie pytań/wątpliwości – zachęcam do kontaktu.
–
Paweł