Sprawdza się na stoku – OPCO Wed’ze
Narciarki i narciarze, miłośnicy zimy!
Styczeń i luty to czas, w którym większość Polaków ten jeden, jedyny raz wybiera się na stok narciarski. Do Białki, Krynicy, Szczyrku czy nawet na stoki na Suwalszczyźnie (a i owszem, są takie!).
Dla nas to świetna okazja, żeby pokazać produkty, które doskonale sprawdzą się na stoku i pozwolą czerpać sportową satysfakcję dla naszych użytkowników. Czas na OPCO Wed’ze!
I. Garść informacji:
– timing kampanii: 7 stycznia – 16 lutego (okres trwania ferii zimowych w Polsce).
– cel kampanii: 20% progresji kasku oraz 16% progresji spodni.
II. Co w ramach kampanii?
a) Marketing, czyli jak dotrzemy:
1/ usłyszą nasz spot w radiu – sprawdźcie tutaj [>> LINK <<]; puszczamy go per region, więc od dziś leci w Łódzkim, Śląskim, Lubelskim, Podkarpackim i Pomorskim)
2/ jest równie duża szansa, że wyświetlą mu się nasze reklamy w digitalu (FB, IG, YT, OLX, portale turystyczne oraz inne zakątki internetu) – łącznie ponad 12 mln odsłon
3/ jeśli przeoczy powyższe, wciąż może zobaczyć newsletter który doń wyślemy, również per województwo (do czego zachęcamy również Lokalnych Liderów)
4/ aby dopełnić potrzeby zakupu kasku, atakujemy bilbordami, z których dumnie spogląda już nasz Tomek i kask PST 500
Przegląd wszystkich kreacji znajdziecie tutaj [>> LINK <<].
b) Merchandising, czyli jak sprzedamy:
1/ stand OPCO z zapasem obok dla kasku PST 500
2/ TGtki z produktami hero
3/ zamówione przez Was parkingi
4/ LCD dostępne na serwerze
W przypadku chęci zamówienia dodatkowej komunikacji, wpiszcie proszę do pliku [LINK] i poślijcie wiadomość do Garmontu.
Powodzenia! 🙂