hr / 13 czerwca 2022

DZIAŁ MARKETINGU- SOCIAL MEDIA LEAD

Misją działu marketingu jest stworzyć z Decathlon najlepszą sportową platformę w naszym kraju.

Realizujemy to zadanie skupiając się na wzmocnieniu marki – marzymy, aby wszyscy Polacy pokochali Decathlon. Naszym drugim priorytetem jest przekonać ich do zakupów w Decathlon poprzez zapewnienie szerokiej widoczności naszej oferty handlowej w kluczowych momentach roku.

W związku z tym dział marketingu poszukuje osoby na stanowisko

SOCIAL MEDIA LEAD

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • stworzenie i zarządzanie strategią dla kanałów w mediach społecznościowych Decathlon Polska
  • egzekucja całorocznego planu komunikacji marki w mediach społecznościowych
  • realizacja działań organicznych oraz płatnych, nadzór nad przygotowywaniem kontentu do emisji (ścisła współpraca z domem mediowym, agencją kreatywną, innymi zespołami w organizacji)
  • zarządzanie budżetem
  • ścisła współpraca z moderatorem kanałów społecznościowych

 

A zatem jeśli:

  • jesteś pasjonatem sportu
  • posiadasz wykształcenie związane z marketingiem
  • masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych marki (FMCG, retail) lub pracowałeś po stronie agencji mediowej
  • cechuje Cię kreatywność w egzekucji, dociekliwość w analityce wskaźników
  • znasz formaty mediowe oferowane w mediach społecznościowych oraz masz wiedzę na temat kampanii płatnych
  • znasz trendy w mediach społecznościowych

APLIKUJ !

Decathlończyku, dobra znajomość naszej firmy jest bardzo dużym atutem.

Jeśli chcesz rozwijać się w obszarach marketingu, a  nie masz pewności, czy Twoje doświadczenie wystarczy, odezwij się do nas!

Czekamy na Ciebie.

W aplikacji opisz nam swoją motywację oraz to dlaczego będziesz mocną częścią naszego zespołu.

Aplikację wyślij na adres: krzysztof.gonka@decathlon.com

Miejsce pracy: system hybrydowym (Warszawa Targówek / zdalnie)

Na aplikacje czekamy do: 30.06.2022