DZIAŁ MARKETINGU- SOCIAL MEDIA LEAD
Misją działu marketingu jest stworzyć z Decathlon najlepszą sportową platformę w naszym kraju.
Realizujemy to zadanie skupiając się na wzmocnieniu marki – marzymy, aby wszyscy Polacy pokochali Decathlon. Naszym drugim priorytetem jest przekonać ich do zakupów w Decathlon poprzez zapewnienie szerokiej widoczności naszej oferty handlowej w kluczowych momentach roku.
W związku z tym dział marketingu poszukuje osoby na stanowisko
SOCIAL MEDIA LEAD
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- stworzenie i zarządzanie strategią dla kanałów w mediach społecznościowych Decathlon Polska
- egzekucja całorocznego planu komunikacji marki w mediach społecznościowych
- realizacja działań organicznych oraz płatnych, nadzór nad przygotowywaniem kontentu do emisji (ścisła współpraca z domem mediowym, agencją kreatywną, innymi zespołami w organizacji)
- zarządzanie budżetem
- ścisła współpraca z moderatorem kanałów społecznościowych
A zatem jeśli:
- jesteś pasjonatem sportu
- posiadasz wykształcenie związane z marketingiem
- masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych marki (FMCG, retail) lub pracowałeś po stronie agencji mediowej
- cechuje Cię kreatywność w egzekucji, dociekliwość w analityce wskaźników
- znasz formaty mediowe oferowane w mediach społecznościowych oraz masz wiedzę na temat kampanii płatnych
- znasz trendy w mediach społecznościowych
APLIKUJ !
Decathlończyku, dobra znajomość naszej firmy jest bardzo dużym atutem.
Jeśli chcesz rozwijać się w obszarach marketingu, a nie masz pewności, czy Twoje doświadczenie wystarczy, odezwij się do nas!
Czekamy na Ciebie.
W aplikacji opisz nam swoją motywację oraz to dlaczego będziesz mocną częścią naszego zespołu.
Aplikację wyślij na adres: krzysztof.gonka@decathlon.com
Miejsce pracy: system hybrydowym (Warszawa Targówek / zdalnie)
Na aplikacje czekamy do: 30.06.2022