hr / 13 czerwca 2022

DZIAŁ MARKETINGU- COMMERCIAL ACTIVATION LEAD

Misją działu marketingu jest stworzyć z Decathlon najlepszą sportową platformę w naszym kraju.

Realizujemy to zadanie skupiając się na trzech obszarach. Naszym pierwszym priorytetem jest wzmocnienie marki – marzymy, aby wszyscy Polacy pokochali Decathlon. Nasz drugi priorytet to przekonać ich do zakupów w Decathlon poprzez zapewnienie szerokiej widoczności naszej oferty handlowej w kluczowych momentach roku. Trzecim priorytetem jest koncept naszych sklepów i jego rola w budowaniu biznesu i wizerunku marki.

W związku z rozwojem działu marketingu poszukujemy osoby na stanowisko

COMMERCIAL ACTIVATION LEAD

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • stworzenie i realizacja całorocznego planu komunikacji dla sportów bieganie, piłka nożna i innych gier zespołowych w ścisłej współpracy z działem handlowym, marketingu i innymi zespołami w organizacji oraz agencją kreatywną i domem mediowym,
  • koordynacja projektów marketingowych, w tym kampanii komercyjnych 360°
  • tworzenie harmonogramu projektów, zarządzanie budżetem, bieżące raportowanie
  • analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów.

 

A zatem jeśli:

  • jesteś pasjonatem sportu: piłka nożna, bieganie
  • masz doświadczenie w pracy w dziale marketingu
  • znasz trendy w marketingu oraz kanały komunikacji offline i online
  • potrafisz bardzo dobrze organizować swoją pracę
  • swobodnie posługujesz się językiem angielskim

APLIKUJ !

Decathlończyku, dobra znajomość naszej firmy jest bardzo dużym atutem.

Jeśli chcesz rozwijać się w obszarach marketingu, a  nie masz pewności, czy Twoje doświadczenie wystarczy, odezwij się do nas!

Czekamy na Ciebie.

W aplikacji opisz nam swoją motywację oraz to dlaczego będziesz mocną częścią naszego zespołu.

Aplikację wyślij na adres: karolina.kostanska@decathlon.com

Miejsce pracy: system hybrydowym (Warszawa Targówek / zdalnie)

Na aplikacje czekamy do: 30.06.2022