DZIAŁ MARKETINGU- COMMERCIAL ACTIVATION LEAD
Misją działu marketingu jest stworzyć z Decathlon najlepszą sportową platformę w naszym kraju.
Realizujemy to zadanie skupiając się na trzech obszarach. Naszym pierwszym priorytetem jest wzmocnienie marki – marzymy, aby wszyscy Polacy pokochali Decathlon. Nasz drugi priorytet to przekonać ich do zakupów w Decathlon poprzez zapewnienie szerokiej widoczności naszej oferty handlowej w kluczowych momentach roku. Trzecim priorytetem jest koncept naszych sklepów i jego rola w budowaniu biznesu i wizerunku marki.
W związku z rozwojem działu marketingu poszukujemy osoby na stanowisko
COMMERCIAL ACTIVATION LEAD
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- stworzenie i realizacja całorocznego planu komunikacji dla sportów bieganie, piłka nożna i innych gier zespołowych w ścisłej współpracy z działem handlowym, marketingu i innymi zespołami w organizacji oraz agencją kreatywną i domem mediowym,
- koordynacja projektów marketingowych, w tym kampanii komercyjnych 360°
- tworzenie harmonogramu projektów, zarządzanie budżetem, bieżące raportowanie
- analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów.
A zatem jeśli:
- jesteś pasjonatem sportu: piłka nożna, bieganie
- masz doświadczenie w pracy w dziale marketingu
- znasz trendy w marketingu oraz kanały komunikacji offline i online
- potrafisz bardzo dobrze organizować swoją pracę
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim
APLIKUJ !
Decathlończyku, dobra znajomość naszej firmy jest bardzo dużym atutem.
Jeśli chcesz rozwijać się w obszarach marketingu, a nie masz pewności, czy Twoje doświadczenie wystarczy, odezwij się do nas!
Czekamy na Ciebie.
W aplikacji opisz nam swoją motywację oraz to dlaczego będziesz mocną częścią naszego zespołu.
Aplikację wyślij na adres: karolina.kostanska@decathlon.com
Miejsce pracy: system hybrydowym (Warszawa Targówek / zdalnie)
Na aplikacje czekamy do: 30.06.2022