hr / 24 kwietnia 2024
Lider/Liderka CRC
Nasza misja brzmi: “Move people through the wonders of sport”. W drodze do realizacji tego celu codzienne tysiące klientów odwiedzają nasze sklepy i naszą stronę internetową, aby zaopatrzyć się w produkty. Ponad pół miliona z nich każdego roku kontaktuje się z naszym CRC.
Poszukujemy osoby, która wraz z zespołem CRC zagwarantuje wspaniałą obsługę zdalną naszym klientom!
Twoja odpowiedzialność:
- Budowanie strategii działu CRC i wdrażanie projektów związanych z jego rozwojem (także we współpracy z Decathlon International)
- Organizacja pracy i motywacja licznego zespołu obsługi klienta (w sumie ok. 30 osób, w tym 2 managerów) w kanałach: telefonicznym, mail, chat
- Prowadzenie współpracy z partnerami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Decathlon w zakresie obsługi klienta (negocjacje warunków, definiowanie celów ilościowych i jakościowych, bieżąca współpraca operacyjna)
- Gwarantowanie wskaźników efektywnościowych i jakościowych całego działu
- Współpraca z licznymi działami wewnątrz firmy (np. digital, logistyka, sklepy) w celu wspólnego gwarantowanie najwyższej satysfakcji klientów Decathlonu
- Analiza czynników wpływających na kontakt i satysfakcję klientów oraz inicjowanie zmian mających wpływ na organizację i koszty obsługi klienta
- Współpraca w ramach działu CX w zakresie analizy Voice of Customers oraz aktywny udział w projektach zwiększających satysfakcję klientów
- Dbałość o zadowolenie, rozwój i zaangażowanie członków zespołu
Jeśli:
- Uwielbiasz pracę z klientami a kompetencję “Najważniejszy jest dla niego/niej klient” masz rozwiniętą na najwyższym poziomie
- Masz co najmniej 2 letnie doświadczenie jako Lider Sklepu lub co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobową ekipą
- Potrafisz myśleć strategicznie i planować z wyprzedzeniem
- Masz wysokie umiejętności komunikacji i współpracy z różnymi ludźmi i działami
- Jesteś sprawnym managerem, lubisz pracę z ludźmi, potrafisz inspirować i definiować priorytety
- Lubisz działać i skupiasz się na rozwiązaniu a nie na problemie
- Sprawnie analizujesz dane i wskaźniki a wyciągnięte wnioski przekuwasz w konkretne decyzje
- Lubisz narzędzia i nowe technologie
- Dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, które szybko się zmienia
- Jesteś dobrze zorganizowany/-a
- Swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim (min. Poziom B2)
To może właśnie Ciebie szukamy?
Co oferujemy?
- Nowy rodział w Twoim rozwoju jako managera!
- Bardzo ciekawą pracę, w której zawsze coś się dzieje!
- Pozytywną ekipę, skoncentrowaną na tym, by Decathlon Polska zasłynął z wyjątkowych doświadczeń klientów (CX to bardzo mocny trend w biznesie!)
- Poznanie nowych obszarów działalności naszej firmy, także w wymiarze międzynarodowym
- Zdobycie doświadczenia w zarządzaniu projektami
- Nabycie kompetencji w obszarze digital i wykorzystywaniu nowych technologii
- Poznanie nowych narzędzi, nowych procesów i mocne poszerzenie kompetencji związanych z obsługą klienta (zarówno twardych jak i miękkich)
Miejsce pracy: Warszawa Targówek (Centrala)
Zapraszam do składania aplikacji przez ten link do 5 maja 2024 r.
Rekrutacja odbędzie się w Decathlon Targówek 9 maja od godz. 9h00.