hr / 24 kwietnia 2024

Lider/Liderka CRC

 

Nasza misja brzmi: “Move people through the wonders of sport”. W drodze do realizacji tego celu codzienne tysiące klientów odwiedzają nasze sklepy i naszą stronę internetową, aby zaopatrzyć się w produkty. Ponad pół miliona z nich każdego roku kontaktuje się z naszym CRC.

Poszukujemy osoby, która wraz z zespołem CRC zagwarantuje wspaniałą obsługę zdalną naszym klientom!

 

Twoja odpowiedzialność:

 

  • Budowanie strategii działu CRC i wdrażanie projektów związanych z jego rozwojem (także we współpracy z Decathlon International)
  • Organizacja pracy i motywacja licznego zespołu obsługi klienta (w sumie ok. 30 osób, w tym 2 managerów) w kanałach: telefonicznym, mail, chat
  • Prowadzenie współpracy z partnerami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Decathlon w zakresie obsługi klienta (negocjacje warunków, definiowanie celów ilościowych i jakościowych, bieżąca współpraca operacyjna)
  • Gwarantowanie wskaźników efektywnościowych i jakościowych całego działu 
  • Współpraca z licznymi działami wewnątrz firmy (np. digital, logistyka, sklepy) w celu wspólnego gwarantowanie najwyższej satysfakcji klientów Decathlonu
  • Analiza czynników wpływających na kontakt i satysfakcję klientów oraz inicjowanie zmian mających wpływ na organizację i koszty obsługi klienta
  • Współpraca w ramach działu CX w zakresie analizy Voice of Customers oraz aktywny udział w projektach zwiększających satysfakcję klientów
  • Dbałość o zadowolenie, rozwój i zaangażowanie członków zespołu

 

Jeśli:

 

  • Uwielbiasz pracę z klientami a kompetencję “Najważniejszy jest dla niego/niej klient” masz rozwiniętą na najwyższym poziomie
  • Masz co najmniej 2 letnie doświadczenie jako Lider Sklepu lub co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobową ekipą
  • Potrafisz myśleć strategicznie i planować z wyprzedzeniem
  • Masz wysokie umiejętności komunikacji i współpracy z różnymi ludźmi i działami
  • Jesteś sprawnym managerem, lubisz pracę z ludźmi, potrafisz inspirować i definiować priorytety
  • Lubisz działać i skupiasz się na rozwiązaniu a nie na problemie
  • Sprawnie analizujesz dane i wskaźniki a wyciągnięte wnioski przekuwasz w konkretne decyzje
  • Lubisz narzędzia i nowe technologie
  • Dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku, które szybko się zmienia
  • Jesteś dobrze zorganizowany/-a
  • Swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim (min. Poziom B2)

 

To może właśnie Ciebie szukamy?

 

Co oferujemy?

  • Nowy rodział w Twoim rozwoju jako managera!
  • Bardzo ciekawą pracę, w której zawsze coś się dzieje!
  • Pozytywną ekipę, skoncentrowaną na tym, by Decathlon Polska zasłynął z wyjątkowych doświadczeń klientów (CX to bardzo mocny trend w biznesie!)
  • Poznanie nowych obszarów działalności naszej firmy, także w wymiarze międzynarodowym
  • Zdobycie doświadczenia w zarządzaniu projektami
  • Nabycie kompetencji w obszarze digital i wykorzystywaniu nowych technologii
  • Poznanie nowych narzędzi, nowych procesów i mocne poszerzenie kompetencji związanych z obsługą klienta (zarówno twardych jak i miękkich)

 

Miejsce pracy: Warszawa Targówek (Centrala)

Zapraszam do składania aplikacji przez ten link  do 5 maja 2024 r.

 

Rekrutacja odbędzie się w Decathlon Targówek 9 maja od godz. 9h00.