Podczas przygotowań do otwarcia nowego sklepu, jestem odpowiedzialna za przygotowanie komunikacji zewnętrznej – online i offline, której celem jest zaproszenie i przyprowadzenie w dniu otwarcia jak najwięcej sportowych użytkowników. Dodatkowo wspomagam nowych Liderów sklepu w procesie rekrutacji ekipy.

 Otwarcia nowych sklepów:

-Spotkanie z Liderem sklepu,

-Poznanie lokalnego rynku,

-Przygotowanie lokalnej komunikacji  – kontakt z lokalnymi dostawcami mediów,

-Przygotowanie media planu – dom mediowy, w oparciu o takie kanały jak:

  • FB, Instagram
  • Lokalne strony www.
  • Mailing do klientów z naszej bazy
  • Stronę decathlon.pl
  • BB,Lcdy w centrum i drogach dojazdowych
  • Komunikacja w klubach sportowych
  • Kino
  • Niestandardowe animacje
  • Kolportaż
  • Radio lokalne
  • Prowly

 

-Przygotowanie gadżetów dopasowanych pod dany sklep,

-Przygotowanie Visuali, Elewacji. Plakatów parkingowych.

Już wkrótce otwieramy kolejne nowych sklepów: Stalowa Wola, Piła, Jaworzno, Poznań oraz Olsztyn. Po każdym otwarciu znajdziecie krókie podsumowanie dotyczące wykorzytywanych mediów oraz ich efektywności, jak również przebiegu kampanii otwarciowej.