Podczas przygotowań do otwarcia nowego sklepu, jestem odpowiedzialna za przygotowanie komunikacji zewnętrznej – online i offline, której celem jest zaproszenie i przyprowadzenie w dniu otwarcia jak najwięcej sportowych użytkowników. Dodatkowo wspomagam nowych Liderów sklepu w procesie rekrutacji ekipy.
Otwarcia nowych sklepów:
-Spotkanie z Liderem sklepu,
-Poznanie lokalnego rynku,
-Przygotowanie lokalnej komunikacji – kontakt z lokalnymi dostawcami mediów,
-Przygotowanie media planu – dom mediowy, w oparciu o takie kanały jak:
- FB, Instagram
- Lokalne strony www.
- Mailing do klientów z naszej bazy
- Stronę decathlon.pl
- BB,Lcdy w centrum i drogach dojazdowych
- Komunikacja w klubach sportowych
- Kino
- Niestandardowe animacje
- Kolportaż
- Radio lokalne
- Prowly
-Przygotowanie gadżetów dopasowanych pod dany sklep,
-Przygotowanie Visuali, Elewacji. Plakatów parkingowych.
Już wkrótce otwieramy kolejne nowych sklepów: Stalowa Wola, Piła, Jaworzno, Poznań oraz Olsztyn. Po każdym otwarciu znajdziecie krókie podsumowanie dotyczące wykorzytywanych mediów oraz ich efektywności, jak również przebiegu kampanii otwarciowej.