Omnichannel to strategia bazująca na sprzedaży wielokanałowej, łączącą sprzedaż DIGITAL (online) z FIZYCZNĄ (sklep stacjonarny). Jest to model biznesowy wykorzystywany nie tylko w Decathlon, ale także w takich markach jak e-Obuwie czy Allegro, jest także jedną z głównych strategii DPU, którą chcemy rozwijać w naszym projekcie DPU POLSKA 2020.

NASZ ZESPÓŁ

KLAUDIA ŚMIERZEWSKA
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Dział Omnichannel, Lider Referentów Omnichannel, Referent Omnichannel LS
KONTAKT: Mail: klaudia.smierzewska@decathlon.com , Tel: +48 692 426 513

KATARZYNA KRUPA
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Digital in Store (Connected Order, Plus, Duże ekrany),  Budowanie Świadomości Omnichannel – szkolenie “Zrozumieć Omnichannel”, Szkoleniowcy Omnichannel, Referent Omnichannel
KONTAKT: Mail: katarzyna.krupa@decathlon.com , Tel: +48  606 926 302
KLAUDIA FERFECKA
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Click & Collect, Click & Collect 1H, VR, Safe Size, Scan & Go, Referent Omnichannel
KONTAKT: Mail: klaudia.ferfecka@decathlon.com , Tel: +48 539 529 304

SEBASTIAN WASZAK
ODPOWIEDZIALNOŚCI 2020: C&C BOX, Strefa C&C, Click&Collect Drive, Referent Omnichannel, Omnistyka, Marketing Omnichannel, Komunikacja wewnętrzna OMNI
KONTAKT: Mail: sebastian.waszak@decathlon.com , Tel: +48 787 098 621

DANIEL BAGIŃSKI
ODPOWIEDZIALNOŚĆ 2020: Cube-inStore na Android i Ios, Click & Collect 1H w CiS, Connected Order, Szkolenie CiS w EDEC
KONTAKT: Mail: daniel.baginski@decathlon.com, Tel: +48 532 511 646

POTRZEBNE INFORMACJE