Karpiarze mają poWODY!
„Wielki misiek to dla mnie masa radości!”
„Wreszcie mogę się rozsiąść w najwygodniejszym fotelu – wędkarskim…”
„Karp? Nawet jak pojawi się choćby na sekundę, łowisko potrzebuje mojej opieki co najmniej 24 godziny!”
W Decathlonie wiemy, jak trudno być karpiarzem. Niekończące się pytania bliskich (głównie żon, matek i córek):
– po co ci nowa wędka?
– gdzie ty jeździsz na całą noc?
– znowu byłeś z Ryśkiem nad „Karpiowym zakątkiem”!?
Bądź pozdrowiony, karpiarzu! My wiemy, że…
Karpiarze mają poWODY!
Dlatego właśnie prosimy ich, by nam o nich powiedzieli na specjalnej stronie [tutaj – KARPIE]. Co z tego będą mieli?
1/ Ano, karpiarze nareszcie zostaną zrozumiani przez społeczeństwo – stworzymy specjalny film z ich powodami. Mamy nadzieję, że stanie się ich filmem-obrońcą, oprawią go sobie w ramki i zapętlą na ekranach.
2/ Za każdy oddany powód przekazujemy 5 zł na działanie fundacji „Ratuj Ryby” z uwzględnieniem celu – zarybianie, działność edukacyjna lub ekologiczny czyn społeczny
3/ 20 najciekawszych powodów drukujemy na koszulkach i wysyłamy do ich autorów.
Timing naszej akcji:
I faza trwa między 12-17 lipca – wtedy wypuszczamy:
– materiały Social Media (1 post statyczny na FB, 1 animacja na FB, Instastories)
– reklamy displayowe
– mailing wysłany do naszych klientów (w niedzielę)
– baner na podstronie „wędkarstwo” na decathlon.pl
II faza 17-23 lipca – akcja toczy się tak samo, jedynie podmieniamy materiały Social Media (karuzela produktowa z innymi zdjęciami, animacja, Instastories).
III faza 23-31 lipca – w tej fazie zamykamy możliwość zgłoszeń na Landing Page’u i przygotowujemy animację z powodami, które wpisali karpiarze. Kiedy będzie gotowa, puszczamy ją na FB w zwiększonym zasięgu. Oprócz tego, zaczyna się kampania sprzedażowa, czyli:
– posty produktowe linkujące do buitków na stronie z produktami hero (namiot, wędka, kulki)
– reklamy w displayu – produktowe
– mailing czysto produktowy (sprzedażowy) do naszych klientów