Przed nami jeszcze dwa tygodnie ciężkiej pracy, gdzie musimy pokazać, że karta podarunkowa to idealny sportowy prezent na Dzień Taty. Wizerunek – Tata wymiata, który widzicie na górze jest już dostępy dla naszych klientów na stronie https://kartapodarunkowa.decathlon.pl/
W prezentacji poniżej znajdziecie aktualne wyniki dotyczące konkursu.
Przez 4 tygodnie w 20 sklepach sprzedaliśmy 1138 kart z nowego modelu. Największa ilość sprzedanych sztuk:
1. Opole – 140 szt.
2. Gdańsk Kartuska – 106 szt.
2. Warszawa Reduta – 92 szt.
Brawo!!!
Brawo dla ekipy tego sklepu za ustawienie wysokich minimów prezentacji, dzięki którym…
– ekspozycja jest stale pełna Kart Podarunkowych
– nie trzeba kreować co chwile zamówień ręcznych
– nie ma ograniczeń w postaci maksimów prezentacji, więc zapas jest wtedy kiedy go potrzebujemy
Jak nie należy zarządzać zapasem?
– minimum prezentacji praktykowane niższe niż centralne
– maksimum prezentacji ograniczające szanse na dobrą aktywację Kart
– po mimo maksimum prezentacji na 100, zostało utworzone zamówienie ręczne na 150 sztuk
Dla Lokalnych Liderów Kart Podarunkowych stworzyłam listę mailingową: kartapodarunkowa_sklepy@decathlon.net
Możecie kierować tutaj wszystkie sprawy związane z kartami podarunkowymi.
Jeżeli chcecie dołączyć do naszej społeczności i dostawać informacje, inspiracje oraz ciekawostki na temat Karty Podarunkowej Decathlon wpiszcie się na listę poniżej.
Klientów z zamówieniami powyżej 20 kart podarunkowych kierujcie na stronę: kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl Poniżej przesyłam Wam procedurę postępowania z klientami B2B.