Przetańczyć z Tobą chcę cały… kwiecień, czyli raport kampanii
Czołem tancerze,
Krótkie podsumowanie kampanii z tańca. A działo się!
Ogólnie osiągneliśmy nasz cel i zrobiliśmy + 28% progresji na modernie – gratulacje!!!
Cały taniec zanotował progresję obrotu na poziomie +22%.
Podjęliśmy sporo działań dotyczących promocji odzieży i nakolanników oraz napalcówek na naszym Facebooku. Ich rezultaty przedstawiają się następująco:
Nasze banery wygenerowały zasięg na poziomie 250 000 w grupie docelowej.
A ostatecznie doszło do blisko 50 transakcji na łączną kwotę prawie 4500 zł.
Jeśli chodzi o eko to nie udało nam się uzyskać założonej progresji na napalcówkach, sprzedaliśmy 15 par mniej, ale udało się zrobić progresję sprzedaży nakolanników o 10 sztuk (yay!). Warto dodać, że ze wzgledu na wyższą cenę osiągneliśmy sprzedaż wiekszą o prawie 2 tysiące pln.
Najlepszą progresję na modernie osiągnęliśmy między 22 a 28 kwietnia, gdy mocniej promowaliśmy promowaliśmy posty oraz filmiki, no i zawisły plansze na TG 😉
Zapowiedź artykułu na Decablogu:
TG prezentowały się następująco:
Dodatkowo 29.04. w międzynarodowy dzień tańca rozpoczeliśmy konkurs taneczny, który cieszył się dużą popularnością. Ostatecznie wyłoniliśmy 5 zwycięzców, którzy otrzymali zestawy odzieży i akcesoriów do tańca. Post konkursowy miał 999 likeów, 184 komentarze i 29 udostępnień.
Podczas tej kampanii testowo utworzyliśmy także automatyczną ścieżkę mailingową prezentującą nasze produkty. Koszt takiej ścieżki to 1600 zł. Opłacało się?? Sami sprawdźcie:)
Niewątpliwie tą kampanią mocno zaznaczyliśmy swoje miejsce w świecie tanecznym oraz pokazaliśmy szeroką ofertę do tańca w Decathlon.
Zresztą wyniki mówią same za siebie – na modernie osiągneliśmy progresję +28%, a na całym tańcu +22%, a co za tym idzie zarobiliśmy na całym tańcu 50 tys. zł więcej niż w kwietniu 2018r.
Oby tak dalej!
W razie co, piszcie!