OPCO BOOSTER w maju czyli co ten dział marketingu i komunikacji przygotował?
Cześć Polsko,
Wracamy do Was z pełną rozpiską tego co dzieje się w naszym marketingu i komunikacji w maju. Gdyby ktoś przegapił specjalny odcinek Niusów z Ołpenspejs, w którym wyjaśniamy skąd ta mobilizacja to zachęcam do nadrobienia (link), a ja przypomnę tylko, że w maju mamy aż 4(!) kampanie wspierające nasz biznes:
A. DZIEŃ DZIECKA
Jak wiecie jednym z punktów przybliżających nas do wygrania maja było wykorzystanie okazji jaką jest Dzień Dziecka i zaproszenie rodziców po sportowe prezenty -> selekcja produktów
Jak „przyciągniemy” rodziców do naszych sklepów?
1. Video ?. Zaczniemy budować potrzebę kupienia sportowego prezentu od targetowanej do rodziców dzieci 3-10 lat kampania wizerunkowa w internecie, składająca się z postów animowanych oraz wideo – opowiadającym o tym, jak cennym prezentem jest czas, który możesz aktywnie spędzić z dzieckiem. Zachęcam do obejrzenia ?klikajcie w każdą z poniższych miniatur!
Estymujemy ponad 2 mln odsłon, więc będzie się działo! Podziękowania dla fantastycznych aktorów małych i dużych, video zrobione wewnętrznie (Ardian ?) wystąpili nasi pracownicy i ich dzieci! Brawo ?
2.Reklama radiowa ? mówiąca o tym co czasem dzieci chcą nam-dorosłym przekazać między słowami. Do posłuchania tutaj rolki, a tutaj bramka! Gdzie będzie nas słychać:
PR RAM 89.8 FM |
ROCK Radio Poznań |
Eska Katowice |
ESKA Krakow |
ESKA Poznan |
Eska Warszawa |
Eska Wroclaw |
RMF Maxxx Kraków |
RMF Maxxx Poznan |
RMF Maxxx Slask |
Rock Radio Warszawa |
Złote Przeboje Warszawa |
Radio Kolor |
Od 20.05 do 01.06 usłyszy nas 51% mieszkańców tych miast w wieku 18-45 lat!
?UWAGA?: Zachęcamy do puszczenia reklamy radiowej w sklepie – do pobrania tutaj
3. Banery produktowe i Facebook ?Kampania produktowa, podkreślająca wartość prezentu sportowego i możliwości, jakie daje podarowanie produktów z Decathlon. Produkty hero: Rolki play 3, Pompowana Bramka NG 500, rower Rockrider 500 jr
4. Gazetka ?Obecność na portalach oraz aplikacji BLIX – z naszym katalogiem w wersji online , a w sklepach offline
5. Wewnątrz sklepu ? TG z produktami Hero – dostaliście plansze z rolkami, piłkami oraz kaskami rowerowymi, przykład:
oraz LCD z naszymi wideo – będą wgrane na serwer we wtorek 21.05; rekomendujemy do końca maja usunąć LCD materiały informujące i skupić się mocno na tych handlowych.
B. Chodzenie
1. Tyły Autobusów ?. Okleiliśmy część autobusów miejskich w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i w GOP. Będą jeździć z naszą komunikacją non-stop aż do końca maja.
2. Ekrany LCD w komunikacji miejskiej??. Przygotowaliśmy video wykorzystujące wizerunek Roberta Korzeniowskiego, które będzie wyświetlane na 1622 (!) ekranach przez łącznie ponad 12h dziennie (!) na ekranach w autobusach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i w GOP oraz w tramwajach w Warszawie. Od teraz do końca maja. By je obejrzeć klikajcie w Roberta 🙂
3.Kampania na Facbooku i Instagramie ?. Działania nastawione na sprzedaż, estymujemy 2 mln odsłon!
4. TG w sklepie ? Powinniście już mieć zaimpementowane TG na chodzeniu z komunikacją oraz plansze segmentacyjne z Robertem Korzeniowskim
C. Turystyka
Przyśpieszyliśmy kampanię plecaków z produktem gwiazdą NH100 20l.
- Banery i facebook ?. Tutaj postawiliśmy na mocne działania online z ilością odsłon estymowaną na prawie 4 mln!
2. Dedykowana strona www ? wykorzystująca lokalizację użytkownika i kierująca go do najlbliżeszgo sklepu: https://www.decathlon.pl/plecak-nh100.html
3. TG w sklepie . Powinniście mieć je już u siebie (można implementować w pionie ? )
D. Kampania OPCO Hulajnogi Oxelo
Kampania hulajnóg jest realizowana zgodnie z planem i więcej szczegółów znajdziecie w poprzednim wpisie tutaj.
Wierzę, że działania, które podjęliśmy przyciągną nowych użytkowników do naszych sklepów. Liczymy na Was i na to, że produkty po które przyjdą będą dobrze wyeksponowane na TG lub na dziale.
Wykorzystajmy ten mega handlowy moment! ???
Ja chciałem podziękować całej ekipie marketingu za mobilizacje i przygotowanie dodatkowych kampanii w ciągu jednego tygodnia?. Dziękuję też ekipe DH, OMNI i DAF za to, że byliśmy united i szybko zadziałaliśmy razem ?
Ekipy w sklepach- wszystko w waszych rękach ?Powodzenia! ?
Wojtek
P.S. Czekamy na Wasze komentarze!?
Dzieciaki <3 Brawo Adrian za te spoty!
brawo! dla tych młodszych i tych starszych aktorów