Ilość umów kredytowych 953 progresja +38%
Wartość towarów kupionych na raty1,3 mln zł progresja +57%
Reutylizacja* 100 tys. zł progresja +28,5%
* powrót klientów z plastikową kartą Decathlon MasterCard do sklepów
PRZYGOTOWANIA DO PROMOCJI 10 RAT 0%
21 MARCA – 31 MAJA
SPRAWDŹ, CZY EKIPA KREDYTOWA MA AKTYWNE PROFILE DO APLIKACJI ESPRZEDAŻ!
21 marca zaczynamy najbliższą promocję 10 rat 0% i warto, by każda osoba pracująca w punkcie kredytowym zweryfikowała, czy ma dostęp do aplikacji eSprzedaż. Nie warto doprowadzać do sytuacji, kiedy jest już klient w punkcie kredytowym, ale finalnie nie można z nim przygotować umowy kredytowej ze względu na problem z zalogowaniem się do eSprzedaży.
Informacyjnie: ze względów bezpieczeństwa Bank blokuje profile kredytowe osób, które nie logowały się do eSprzedaży minimum raz w ciągu miesiąca. Jeśli profil kredytowy danej osoby jest zablokowany to poniżej znajduje się instrukcja, jak taki profil odblokować.
W sytuacjach większych problemów z profilem kredytowym proszę o kontakt z Faustyną (faustyna.pudelko@decathlon.com).
Od marca wystartowaliśmy z mierzeniem satysfakcji klientów z wizyty w punkcie kredytowym. Poniżej przesyłam link do ankiety i kilka przykładów pierwszych opinii ze sklepów. Mamy już 35 opinii i średni wynik to 4,97/5 🙂
Więcej informacji dostępnych u Gosi (malgorzata.bachurek@decathlon.com).