(Nie)Pogoda dla bogaczy, czyli jak robić biznes niezależnie od warunków atmosferycznych
Cześć Polsko!
Przed nami kolejna akcja handlowa i ogromne wyzwanie, ponieważ marzec, jak wiemy z poprzednich lat, jest kapryśnym miesiącem i nie zawsze gwarantuje nam pogodę, na jaką się nastawiamy.
Tym razem postanowiliśmy więc dwie kampanie, które uruchomimy w zależności od pogody.
Jeśli za oknami będzie prawdziwa wiosna – uruchamiamy w internecie kampanię rowerową z rowerem miejskim ELOPSEM 520 na czele.
W przypadku deszczu i słabych warunków uderzamy nową kolekcją z pływania, a produktami hero są tutaj kostium Riana i boskerki męskie.
Selekcje na obie kampanie znajdziecie tutaj.
Startujemy 4.03. i będziemy obecni w internecie do 25.03.
Naszą kampanię zobaczy prawie 2,5 miliona Polaków, a z banerami obecni będziemy m.in. na Onecie, Wp, czy olxie.
Dlaczego internet jako główne medium?
Bo daje nam najlepszą możliwość reakcji na pogodę. Jesteśmy w stanie szybko zareagować i podmienić produkty prezentowane na banerach.
Poza tym będą dla Was dostęne layouty na LCDy, organizujemy także przeklejkę BB(z rowerem) i rekomendujemy przeklejenie parkingów na bardziej wiosenne layouty. Wpisujcie swoje zapotrzebowanie tutaj.
Cel nadchodzącej kampanii jest prosty – ma sprzedawać i zapewnić traffic do sklepów, a także zabezpieczyć nasz biznes w marcu – to nie odbędzie się bez Waszej pomocy i reaktywności w sklepach na to, co będzie się działo na zewnątrz.
Niezależnie jednak od głównej linii zalecamy zrobienie TG z pływania (kostium/slipki,klapki, ręczniki) oraz o zadbanie o odpowiednią ekspozycję rowerów w sklepie – co pewnie się zadzieje przy okazji najbliższych przeprowadzek.
W razie pytań, jesteśmy do Waszej dyspozycji!
Udanego handlu!