Kampania BTC przed nami, czyli jak dynamizować handel we wrześniu i październiku?!
Cześć Polsko,
jak wiecie przed nami, ponad miesiąc kampanii BTC (26.09-28.10) w której stawiamy na Domyos!
Zdecydowaliśmy się właśnie na tę markę, ponieważ Wrzesień i Październik to okres wzmożonego powrotu do klubów, powrotu do formy po lecie. Szturm przeżywają wtedy siłownie i fitness kluby. Aby odpowiedzieć na potrzeby naszych użytkowników, skupimy się na pokazaniu kolekcji Domyos dla kobiet i mężczyzn.
Podczas całej kampanii będziemy promować różne sporty marki Domyos, ale najmocniej stawiamy na rodzinę CARDIO kobieta i mężczyzna:
https://www.decathlon.pl/C-940700-odziez-damska-fitness-cardio
https://www.decathlon.pl/C-1069843-odziez-meska-fitness-cardio
a top produkty z tej rodziny to:
https://www.decathlon.pl/spodenki-fst120-id_8510175.html
https://www.decathlon.pl/koszulka-fitness-cardio-500-id_8504853.html
Cała selekcja dostępna TUTAJ w zakładce Selekcja BTC Fitness
Jak będzie wyglądała nasza kampania:
Do końca roku 2018 pozostajemy w obrębie naszej platformy „Jedyną zasadą jest przyjemność. W kampanii BTC stawimy na połączenie zbudowania zasięgu z dokładnym dopasowaniem do grupy docelowej, które pozwoli nam z jednej strony dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, a z drugiej pokazać im produkt odpowiadający ich zainteresowaniom.
Wykorzystamy do tego takie kanały jak:
– Radio: w każdym z miast, gdzie mamy Decathlon + okolice – ten kanał zbuduje nam bardzo duży zasięg, bowiem 70% naszej grupy docelowej, usłyszy nasz komunikat co najmniej jeden raz,
– Internet w którym wykorzystamy: Video na Onet.pl oraz Wp.pl, Banery na Onet.pl, Programmatic oraz GDN (sieć reklamowa Googla), Wyszukiwarkę Google – słowa kluczowe według konkretnej frazy, Social media – Instagram i Facebook, Mailing,
– Billboardy i parkingi: przeklejka Waszych BB odbędzie się od połowy przyszłego tygodnia, natomiast jeśli chcecie przekleić Wasze plakaty parkingowe i elewacje zaznaczcie to proszę w tabelce TUTAJ,
Social media, mailing oraz pozostałe kanały (z ich rozbudowanymi możliwościami targetowania) pozwolą nam na dokładne dopasowanie komunikacji.
Komunikacyjnie, będziemy zestawiać ze sobą różne aspekty wybranych sportów, nawiązując do różnic między nimi (np. szybkość – spokój). Całość będzie oczywiście spójna z platformą „Jedyną zasadą jest…”.
Podczas kampanii eksponujemy nasze produkty w sklepach za pomocą:
– TG,
– Koszy,
– Komunikacji w social mediach – w poniedziałek dostaniecie od nas banery do wrzucenia na Wasze social media.
Celem kampanii jest:
– pobudzenie trafficu w sklepach,
– osiągnięcie wzrostu sprzedaży vs. poprzedni rok, mimo braku reklamy TV (szczegółowe informacje dostaniecie od swojego NSL-a Waldka)
– pokazanie naszych produktów jako konkurencyjnych dla uznanych marek (Nike, Adiddas, Reebook),
– wzmocnienie świadomości marki Decathlon.
Okazja handlowa:
Jak już wspomniałam wrzesień to moment zapisów na siłownię, a co za tym idzie zwiększona sprzedaż produktów fitnessowych. Pamiętajcie, że Październik to ostatnia szansa na poprawienie wyniku handlowego w tym roku przed kampanią Świąteczną, gdyż jak wiemy Listopad to z reguły „martwy” handlowo okres – chyba, że spadnie śnieg. Z racji na trudny początek roku, wiemy jak bardzo potrzebujemy osiągnąć wzrost sprzedaży w Październiku względem poprzedniego roku, tak by całościowo w 2018 zrealizować nasze cele sprzedażowe.
Grupa docelowa czyli do kogo kierujemy kampanię:Mamy dwóch użytkowników, ale nie różnicujemy ich poziomem umiejętności, a płcią:
– Mężczyźni (25-45), głównie uprawiający cross fit, ale też gym, boks. Zwracają uwagę bardziej na techniczne aspekty produktu (głównie oddychalność, wytrzymałość) choć nie bez znaczenia jest to, jak będą się prezentować na siłowni (miłośnicy koloru czarnego i prostoty),
– Kobiety (25-45), głównie uprawiające cardio, ale też pilates, jogę, taniec. Absolutnie kluczowy jest wygląd i dobre samopoczucie w odzież używanej w trakcie ćwiczeń. Bardzo ważnym aspektem technicznym jest swoboda ruchów. Zdecydowanie częściej od mężczyzn ćwiczą w grupach.
W razie pytań, służę pomocą 🙂
Ania