Procedura uruchomienia MIGAM w sklepie stacjonarnym
Przesyłam poniżej procedurę przy uruchomieniu usługi tłumacza MIGAM dla każdego nowego sklepu Decathlon.
1. Przesłanie do MIGAM informacji o uruchomieniu usługi w nowym sklepie wraz z danymi teleadresowymi (Dział IT MIGAM wprowadza nowy sklep do aplikacji mobilnej MIGAM);
2. Techniczne uruchomienie usługi na tabletach dostępnych w sklepach:
a. Konfiguracja sieci lokalnej (wi-fi) do której jest podłączony tablet – zgodnie z załączonym plikiem;
b. Udostępnienie kamery przedniej i mikrofonu w tablecie (aby można było uruchomić połączenie audio-wideo);
c. Uruchomienie w przeglądarce Chrome dedykowanego adresu landing page Decathlon
3. Oznaczenie sklepów – komunikacja do Klientów Decathlon:
a. Drzwi frontowe – naklejka o dostępności usługi wraz z kodem QRTy do aplikacji mobilnej MIGAM;
b. Slajd z komunikacją „Obsługujemy w języku migowym” wyświetlany na ekranach w sklepie (nad kasami);
c. Inne oznaczenia w sklepie – jesteśmy po spotkaniu z Waszym Dyr. Marketingu. Będziemy wspólnie pracować nad kampaniami informacyjnymi i lepszym oznaczeniem sklepów. W przyszłym tygodniu mamy kolejny split z ustaleniami;
4. Komunikacja do pracowników sklepu:
a. Przesłanie komunikacji (onepager) z informacjami o usłudze MIGAM w tym jak działa usługa i jak ją uruchomić na tablecie Decathlon oraz w aplikacji mobilnej MIGAM;
b. Szkolenie e-learningowe dla każdego pracownika (zawiera informacje o świecie Głuchych, aspekty techniczne związane z usługą, elementy savoir vivre oraz filmy z popularnymi zwrotami w języku migowym)