Wygraliśmy listopad <3 raport kampanii Cardio Legginsy
Czołem Fitloversi,
Kampania z legginsami dobiegła końca, więc czas na krótkie podsumowanie. A działo się!
Odwróciliśmy dotychczasowy trend i pokazaliśmy, że w listopadzie także można zrobić fajny biznes!
Naszym celem na tę kampanię było osiągnięcie progresji +50% na kolekcji 500, ostatecznie zrealizowaliśmy ją na poziomie +115% – gratuluję!
Całe Cardio podczas kampanii osiągnęło progresję obrotu + 32% i było 5 sportem w Decathlon DPU.
Dodam także, że listopad okazał się dobrym miesiącem i globalnie zakonczyliśmy go z wynikiem +7,22%
Nasza kampania trwała od 4 do 24.11.2019 i obejmowała następujące działania:
– reklama w TV (do obejrzenia tutaj)
– podjęliśmy także sporo działań dotyczących promocji odzieży cardio na naszych social mediach. Posty na fb i instragramie wygenerowały zasięg na poziomie 1 667 840 oraz przyniosły 1814 transakcji na łączną kwotę 192 936,97 zł.
Poza promocją na naszych kanałach byliśmy obecni także np. na OLXie. Emisja screeningu na olx przyniosła nam ponad 26 tys kliknięć, czyli dużo jakościowego ruchu na stronę.
Najchętniej kupowanym produktem podczas kampanii były czarne legginsy z BB.
Sprzedaż produktów hero, czyli legginsy, stanik, top przedstawiałą się następująco:
Dodatkowo sklepy wyglądały świetnie! Standy + TG i ekspozycja! Reagowaliście adekwatnie do dynamicznej sytuacji, za co bardzo Wam dziękuję!
Chciałam jednocześnie przeprosić za zaintniałą sytuację z zapasem – będziemy pracować z Adą, aby taka sytuacja już się nie powtórzyła.
Jeszcze raz gratuluję wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu kampanii i dziękuje Wam, że mimo przeciwności pokazaliście, że można zrobić biznes niezależnie od okoliczności.
Ciśniemy dalej!
A w razie pytań, jestem!