WŁĄCZ SIĘ DO GRY! – Podsumowanie kampanii futsalu
Myślisz sobie: IM to wygodnie, bo grają na hali?!
Bo IM krótszy mecz, tym mniej zmęczenia?!
A IM mniejsze boisko, tym mniej biegania?!
Jeśli myślisz, że futsal, to taka gorsza piłka nożna, to włącz się do gry!
Bo IM więcej grasz, tym więcej rozumiesz!
Taki był przekaz kampanii wizerunkowej futsalu, która trwała od 8 listopada, do 27 listopada. Miała ona charakter i cel stricte zasięgowy.
Naszą akcją chcieliśmy pokazać, że futsal nie jest gorszym sportem niż piłka nożna 11 os. i potrafi budzić nie mniejsze emocje. Dodatkowo jest on dostępny w Decathlon, który oferuje bardzo dobre, jakościowe produkty do tego sportu poprzez nową, odpowiedzialną za nie markę IMVISO.
MATERIAŁY PROMOCYJNE
W ramach kampani powstał główny spot wizerunkowy, który promowaliśmy w social media oraz VOD playerach największych polskich stacji telewizyjnych tj. TVP sport, Eurosport, Polsat sport, TVN, 11elevensports. Głównymi jego bohaterami byli zawodnicy MOKS Słoneczny Stok Białystok – Futsal Ekstraklasa, których jesteśmy partnerem technicznym.
https://www.youtube.com/watch?v=3orXopKN5gU
W social media promowaliśmy dodatkowo materiał dokumentalny w którym zawodnicy MOKS’u opowiedzieli nam, dlaczego wybrali akurat ten sport i co w nim jest wyjątkowego.
https://www.youtube.com/watch?v=IqXeJ806t_8&t=3s
Dodatkowo stworzyliśmy video produktowe z butem hero kampanii ESKUDO900
https://www.youtube.com/watch?v=fA0OblsRHyM
Ponad to w 13 sklepach odbywał się konkurs żonglerki w którym najlepszy żongler z Polski zdobył bon do Decathlon o wartości 1000zł, a Lider Sportu, który zgromadził największa liczbę uczestników do aktywacji bon o wartości 500zł.
Video: https://www.facebook.com/DecathlonKartuska/videos/542056246349804/
Zwycięzcą okazał się Radek z Gliwic, który wyżonglował aż 15500 razy w czasie ok. 2,5h!
Całość kampanii była zamieszczona na specjalnym landing page. Znajdowały się tam wszystkie materiały promocyjne, informacje o produkcie oraz mapa i wyniki z challange ze sklepów.
https://www.decathlon.pl/wlacz-sie-do-gry.html
MIEJSCA PROMOCJI
VOD playery TV
Social media Decathlon
Mówili o akcji także
Pisali o nas w branży
Kampania w liczbach
- Realizacja zakładanego planu mediowego ze wszystkich źródeł i materiałów:
- Liczba odsłon landing page – 12750
- Liczba wyświetleń głównego spotu na YouTube – 152 663
- Video wizerunkowe dotarło łącznie do 1051644 odbiorców zainteresowanych futsalem
- W aktywacji konkursowej w sklepach wzięło udział 165 użytkowników
- Wyżonglowali łącznie 48085 podbić (rekordzista 15500)
- Najwięcej zawodników do konkursu zgromadził Białystok – 34
- Pod względem biznesowym futsal total pl w okresie kampanii zaliczył regresję -1%, natomiast miesiąc wcześniej w tym okresie regresja wynosiła aż -11%, co daje nam progresję 10% względem poprzedniego miesiąca.
- Progresja obrotu futsalu online w okresie trwania promocji +19%
- Progresja obrotu na rodzinie butów halowych online +28%