OPCO bielizna termoaktywna – raport końcowy
Cześć,
Czas na podsumowanie kampanii OPCO bielizna termoaktywna, która trwała od 27.09 do 31.10.2019.
Produktem hero kampanii była koszulka KEEPDRY500 KIPSTA
https://www.decathlon.pl/podkoszulek-keepdry-500-id_8523896.html
Cel ekonomiczny, jaki chcieliśmy osiągnąć na rodzinie termiki piłkarskiej w tym okresie, to:
ODZIEŻ TERMOAKTYWNA JUNIOR:
2 221 509,03 zł | 70% |
ODZIEŻ TERMOAKTYWNA SENIOR:
1 794 562,30 zł | 70% |
Najlepiej sprzedającym się produktem w tym okresie zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na decathlon.pl były legginsy termoaktywne dla dzieci KIPSTA KEEPDRY100 8524060
W ramach akcji przygotowaliśmy promocję w następujących kanałach:
- TV
https://www.youtube.com/watch?v=VQ3I9XlXCCs
- Online i social media (przykłady)
- Billboardy
- Przeklejki standów w sklepie na wejściu
Dotatkowo:
- komunikacja PLV na TG
- Naklejki podłogowe kierujące do produktu
- Materiały LCD – Plansze produktowe
Wyniki mediowe (online) total:
Zrealizowaliśmy ponad 200% zakładanych założeń mediowych. Poniżej ich wyniki:
*kliknięcia – przejścia ze wszystkich reklam do butiku z bielizną termoaktywną.
Rafał dostaniemy podsumowanie EKO z podziałem na sklepy?