Plany treningowe dla biegaczy – czy działają? [analiza/dane/wnioski]
Minęły już ponad dwa miesiące od kiedy plany treningowe dla użytkowników intensywnych wystartowały na decathlon.pl
Zainteresowanych szczegółami projektu zachęcam do zapoznania się ze wpisem na Intranecie [tutaj].
OK, mamy je na decathlon.pl, ale czy działają i są wartością dodaną dla użytkowników strony?
Cele:
➡️ 100 pobrań/tydzień —> realizacja: ponad 1 500 unikalnych pobrań od początku projektu, w tym średnio 200 pobrań/tydzień!
? Najpopularniejsze są plany treningowe na 10 km, najmniej – na maraton. Może to świadczyć o tym, jaką grupę docelową przyciąga do siebie – poprzez segment KIPRUN – oferta Decathlon:
➡️ unikalny kontakt na linii użytkownik-Arek —> realizacja: ✅
Poniżej przykład korespondencji, którą niedawno otrzymał Arek na swoją służbową skrzynkę pocztową. Taki obrót sprawy bardzo cieszy!
… i nie chodzi tutaj o Olgę Panasiuk z Targo ?
Co dalej?
W związku z powyższym na chwilę obecną plany pozostają na kartach produktowych z butami KIPRUN. Co więcej, dodane do nich zostały odnośniki w postaci prostych banerów wizerunkowych, znajdujących się na samym końcu planu:
Przekierowują one nie gdzie indziej, jak do DecaBloga, na którym biegacz (lub biegaczka) może przeczytać o tym, czym jest właściwie ów II zakres.
Czy to działa?
Użytkownicy korzystają z DecaBloga sporadycznie, chociaż wpadają też transakcje:
Następny krok..?
Dotarcie do biegaczy poprzez spersonalizowany mailing ? Mocno trzymajcie ?
Pytania, wątpliwości? Zachęcam do kontaktu (i pozostawienia ? pod wpisem).
–
Paweł