Podsumowanie – „Karpiarze mają poWODY!”
Czołem,
Jak wiecie, w 2019 roku wędkarstwo jest jednym ze sportów, które chcemy w Decathlonie mocno rozwijać. W lipcu przeprowadziliśmy akcję o nazwie „Karpiarze mają poWODY”. Aby dowiedzieć się więcej o akcji, rzućcie okiem tutaj [LINK].
I. Interakcje z karpiarzami.
Pierwszym etapem akcji było wciągnięcie karpiarzy do zabawy w wymyślanie powodów. Łącznie karpiarze zgłosili ok. 450 powodów do bycia karpiarzem, z czego ok. 60 postanowiliśmy pokazać w formie animacji. Przykłady najciekawszych z nich:
„Carpe diem – chwytaj karpia!”
„Jadę sprawdzić, czy woda nie wyparowała”
„Bo sąsiad złowił większego!”
Oto jej efekt – obejrzyjcie, warto!
TAK JEST – karpiarze podali swoje poWODY ? No więc jakie masz powody?! ?➡️ "Bo karpie nigdy nie narzekają"➡️ "Tym razem weźmie taki 25+"➡️ "Jadę na karpie, żeby żona odpoczęła"➡️ "Bo czas rozprostować żyłki na kołowrotkach"➡️ "Bo nikt tak nie śmieje się z moich dowcipów, jak karpie"Zobacz wideo i sprawdź, dlaczego inni pasjonaci wędkarstwa karpiowego wybierają się na łowiska! ??
Opublikowany przez Decathlon Polska Poniedziałek, 29 lipca 2019
Jak widzicie, film został wyświetlony ponad 120 000 razy, zaś ok. 300 osób zostawiło pod nim swoją reakcję. Okazuje się, że idea „powodów” rzeczywiście trafiła do karpiarzy 🙂
II. Wyniki.
W ramach akcji, komunikowaliśmy kilka produktów hero do wędkarstwa karpiowego. Oto 3 nich, które znalazły się wśród 15 najlepszych sprzedaży tego sportu:
Przez czas trwania akcji oraz ponad 2 tygodnie po niej, wędkarstwo karpiowe robi 50% progresji, co wśród TOP 10 krajów Europy jest 2. najlepszą progresją.
Warto zwrócić uwagę, że:
– odnotowaliśmy ponad 11 000 wejść na specjalną stronę dedykowaną akcji
– 80% osób odwiedzających stronę to nowi użytkownicy na decathlon.pl
– głos oddało 450 karpiarzy, którzy jednocześnie zgodzili się na dalszą komunikację z nimi