1 MILA – Profesjonalny bieg dla amatorów…i nie tylko
Cześć Polsko,
Przybiegam do Was prosto z bieżni, na której 9 czerwca w Warszawie odbyły się ,,Mistrzostwa Polski w biegu na 1 milę”.
Wzięło w nich udział ponad 1400 sportowców! Szczegóły poniżej:
Całą imprezę dodatkowo rozświetlały gwiazdy sportu, telewizji, czy internetu, jak chociażby Sebastian Mila, Paweł Korzeniowski, Joanna Jędrzejczyk, Maciej Kurzajewski, Michał Pol. Głównym organizatorem był Tomasz Smokowski z Żoną.
Event prowadził od początku do końca Marcin Rosłoń z Żoną.
Rola Decathlon w tym projekcie
- Jako Decathlon byliśmy głównym partnerem sportowym i technicznym 1 MILI,
- Buty Kalenji Ultralight oraz Kiprun Fast były oficjalnymi butami tego wydarzenia. Każdy uczestnik mógł przetestować, a nawet pobiec w naszych butach, aby się do nich przekonać. Dodatkowo organizator i prowadzący lokowali produkt na własnych nogach.
- Każdy uczestnik w pakiecie otrzymał koszulkę Kalenji, a ci, którzy biegli w sztafecie dostali saszetki.
- Mieliśmy dedykowaną serię Decathlon tuż po biegu ,,gwiazd”, które otwierały zmagania oraz sztafety w których mogli zmierzyć się pasjonaci biegania z naszej firmy.
Podsumowanie
Na plus:
1/ Wybranie modelu buta, który był oficjalnym butem tego wydarzenia. Promowaliśmy go zarówno podczas 1 mili w postaci lokowania produktu przez organizatora i prowadzących, którzy mieli je cały czas na nogach, możliwość przetestowania ich i pobiegnięcia w zawodach dzięki KalenjiBox, jak też przed samym wydarzeniem w social mediach naszych, partnera (także newslettery do uczestników) oraz w Warszawskich sklepach, gdzie była dedykowana komunikacja o tym fakcie.
W okresie promocji, czyli 24.05 – 15.06.2019 sprzedaliśmy w kraju 116 sztuk ultralight’ów. W Warszawie 20 szt. natomiast online 72szt.!
2/ Branding podczas eventu – byliśmy przez cały czas bardzo widoczni na obiekcie, a dodatkowo prowadzący co chwilę wspominali o możliwości przetestowania oficjalnych butów 1 mili w strefie Decathlon.
3/ Nasze produkty zbierały mnóstwo pozytywnych opinii od użytkowników, którzy dopytywali o ich dostępność w sklepach.
Na minus:
Zebraliśmy tylko kilka opinii o tym produkcie na decathlon.pl, a przy większej mobilizacji w tym obszarze można było więcej.
Publikacje naszych materiałów:
SocialMedia:
Nagraliśmy również materiał promujący wydarzenie i nasz udział w nim, jak też wideo produktowe, informujące o ultralight. Pojawiły się one na fb Decathlon Polska, fb sklepów Warszawskich oraz profilu organizatora.
W Warszawskich sklepach pojawiła się dedykowana komunikacja:
Łapcie relację z tego wydarzenia
Raport – AVE
Przy inwestycji 40k, jako partner techniczny wydarzenia, uzyskaliśmy bardzo dobre wyniki w raporcie AVE
To nie wszystko…
Druga część biegu na 1 milę odbędzie się 29 września w Poznaniu, na którą już gorąco Was zapraszam!
P.S. W załączeniu cały raport AVE z tego wydarzenia.
Więcej informacji o wydarzeniu:
WWW http://1mila.pl/