Nowi zawodnicy w ekipie Marketingu i Komunikacji: Who is who ?
Cześć ?,
Od początku roku przebudowaliśmy zespół marketingu i komunikacji DPU tak by odpowiadał naszym nowym strategiom.
Dziś chciałem zaprezentować Wam wideo, które z przymróżeniem oka przedstawia kto się czym u nas zajmuje, zachęcam do obejrzenia:
??? https://youtu.be/3ChEcj1xPxc ???
Jak przedstawia się bilans ostatnich transferów (chronologicznie):
Patrycja Wota przeszła do nas z działu usług by w ramach zespołu marketingu pełnić funkcję lidera projektu satysfakcji, a o tym jak potrafi zarządzać projektem niech świadczą wyniki open voice z zeszłego roku. Patrycja obecnie tworzy też nowy projekt, o którym więcej już wkrótce oraz wspiera sporty z grupy rakietowych pełniąc obowiązki Marketing Specjalisty. Lepiej nie zadzierać z nią w padla ?
Magda Sobolewska-Zachewicz wróciła z urlopu macierzyńskiego by zostać Marketing Specjalistą sportów z grupy Fitness i Wody. Jest zaprawiona w komunikacyjnych bojach i z niejednym OPCO miała do czynienia więc na pewno na tych sportach będzie się działo ?.
Mikołaj Chrustowski dołączył do nas z Decathlon Bydgoszcz by zostać Marketing Specjalistą sportów z grupy rowerowych i biegowych oraz chodzenia. Mikołaj nie tylko ma doświadczenie jaki lider działu bieganie, ale też był przedsiębiorcą i sprawdzał od wewnątrz jak działa nasza konkurencja. A ponieważ jest też zapalonym trhiatlonistą to na pewno te sporty przyśpieszą ?.
Rafał Nasiłowski opuścił watahę Młodych Wilków z zespołu OMNI by zostać Marketing Specjalistą sportów z grupy zespołowych i zimowych. Ma za sobą doświadczenie jako webmarketer, a także jest trenerem młodych adeptów sztuki bramkarskiej. Nie ma wątpliwości, że wszystko będzie na pełnej Kipście ?.
Ola Kokoszka po półrocznym projekcie w naszym dziale wróciła do Decathlon Tarnów (@Ola- tęsknimy!). Ola w naszej ekipie była odpowiedzialna za PR i Eventy, zrealizowała projekt na piątkę, a część efektów jej pracy znajdziecie jako Fundamenty Eventów. ?
Ania Dzienis postanowiła się dalej rozwijać w ramach działu HR (zazdrościmy im bardzo) i została liderem Employer Brandingu gdzie dba o nasz wizerunek jako pracodawcy. Na szczęście zgodziła się dalej wspierać nasz dział w obszarze marketingu lokalnego i narzędzi dla LOSL, a także otwarć nowych sklepów. Możecie więc spać spokojnie. Ani w sumie nie muszę przedstawiać bo nie znają jej tylko Ci zatrudnieni w DPU od wczoraj ?.
Gosia Anikin wróciła z urlopu macierzyńskiego i jako Lider Conceptu zajmuje się wypracowaniem nowej, lokalnej koncepcji sklepów Decathlon, na pewno pomoże też w zachowaniu spójności wizualnej wewnątrz sklepu. O jej doświadczeniu można by pisać eseje, dość powiedzieć, że była dyrektorem na Targówku zanim zaczęto nazywać go liderem i pracowała w zespole conceptu we Francji co nie zdarza się codziennie. Szykujmy się zatem na OMNI rewolucje już wkrótce ?.
Janek Adamiec nie dał się zjeść dzikim zwierzętom na krańcach świata i po półrocznej podróży dołącza do nas jako Kierownik ds. Marketingu sportów z grupy turystycznych, wędkarstwa i hulajnóg. Jest starym wyjadaczem z ekipy web marketerów i ma doświadczenie w komunikacji technicznej więc nie tylko Quechua będzie szczytować już niebawem ?.
Ola, Ania – DZIĘKUJĘ!?
Pati, Magda, Gosia, Mikołaj, Rafał, Janek – POWODZENIA! DAJCIE CZADU! ?
Na razie to tyle tej telenoweli zmian, ale karuzela jeszcze się kręci więc bądźcie czujni!
więcej info o nas zawsze znajdziecie w zakładce naszego działu na Intranecie: https://intranetdecathlon.pl/dzialy/dzial-marketingu/
Pozdrawiam,
Wojtek
Gratulacje pomysłu i wykonania! Genialen
Amazing ???