Wiosenne, sportowe przebudzenie
Czołem Polsko!
Zbliża się okres, w którym musimy zrobić jeszcze mocniejszy biznes.
Kwiecień jest dla Nas kluczowym momentem, ponieważ to on w dużej mierze może zagwarantować nam końcowy wynik. Musimy wszyscy obudzić się z zimowego snu!
Wybraliśmy więc dwa kluczowe sporty: bieganie oraz rowery. To na nich będzie oparte najbliższe OPCO.
Główną gwiazdą w kampanii rowerowej będzie Rockrider 520:
Pieniądze na bieganiu mają zapewnić nam buty Run Support w damskiej oraz męskiej wersji:
Pełną selekcję produktów znajdziecie tutaj
Kwiecień to również start naszych reklam w TV!
Użytkownicy zobaczą aż trzy:
– od 1 kwietnia – 45 sekundowa, wizerunkowa. Zaczynamy w niej promować naszą nową platformę komunikacji- „Sprawdza się w sporcie”. Chcemy w niej pokazać to kim jesteśmy i to, że produkty Decathlon sprawdzają się w sporcie.
– od 1 kwietnia – 10 sekundowa, sprzedażowa na bieganiu – buty Run Support damskie
– od 8 kwietnia – 10 sekundowa, sprzedażowa rowerowa, gwiazdą jest Rockrider 520.
Oprócz reklamy przygotowaliśmy dla Was:
– materiały do przeklejki bilboardów. Parkingi oraz elewacje z rowerami i butami biegowymi (swoje potrzeby wpisujcie tutaj proszę Was o uzupełnienie do końca 26.03, z góry dziękuje,
– dostępne nowe layouty na LCDy, które będziecie mogli już niedługo wgrać na Wasze nośniki. Rekomendacja jaki materiał wgrać 27.03,
– każdy duży i średni sklep otrzyma dwa standy, męski oraz damski. Małe sklepy otrzymają jeden jako połączenie tych dwóch produktów,
– PLV na rowerach i bieganiu produktowe, na TG. Analogicznie jak przy standach.
– nakładki na bramki RFID. Połączone dwie kampanie.
Będziemy prowadzili również szerokie działania online:
-strona www.decathlon.pl – baner główny z naszym KV linkujący do butiku z selekcją produktów,
-będziemy bardzo mocno podbijać reklamy tv m.in. na playerach, Youtubie i dużych portalach,
-również aplikacje mobilne oraz w banery na różnych stronach www, które będą kierować ruch do strony z informacjami o sklepach stacjonarnych,
-mailing centralny,
-social media, Facebook oraz Instagram.
Oczywiście rekomendujemy wysyłkę maili za pomocą Interact.
Cel nadchodzącej kampanii jest bardzo prosty, nastawiamy się na bardzo mocny handel.
Dla przypomnienia zalecenia handlowe na kwiecień.
Dodatkowo zapraszam na zapoznanie się z naszym najnowszym vlogiem 🙂
Przecieki z planu reklamy TV i spotkania liderów: Nowy odcinek vloga Niusy z Ołpenspejs
Udanego handlu!