Pytania&Odpowiedzi w nowej odsłonie – CZAS START!
Cześć,
nadszedł długo wyczekiwany dzień, który umożliwi Ci nawiązanie relacji z użytkownikami przed ich wizytą w Twoim sklepie.
Od dzisiaj nasi użytkownicy pod produktami marek pasji mogą zadać pytanie i wysłać je do swojego ulubionego sklepu, innych użytkowników produktu czy Biura Obsługi Klienta.
Co się dzieje, gdy użytkownik zada pytanie do Twojego sklepu?
Pytanie trafia do InterAct osoby zalogowanej (posiadającej ten konkretny sport w MyIdentity), dowiesz się o nim bo aplikacja wyśle powiadomienie. Dlatego tak ważne jest, aby na każdym pracowniczym telefonie znalazła się aplikacja InterAct.
Jeśli nie masz jakiegoś sportu w sklepie, pytanie pojawi się w ogólnej skrzynce InterAct – użyj przycisku „Pokaż wszystkie pytania dla mojego sklepu”.
Spodziewajcie się pierwszych pytań… and let’s make money!
Miłego dnia!