Event Łyżwiarski z Decathlon Pasaż Łódźki!
Data eventu: 22.11.2018 godz. 17-20:30
Osoby biorące udział w evencie: Monika Torbiarczyk, Magda Wieteska
Przygotowanie eventu: przygotowanie do eventu rozpoczęłyśmy w listopadzie w ramach promocji łyżwiarstwa i usługi ostrzenia łyżew. Pomyślałyśmy o evencie łyżwiarskim, bo to idealny moment na łyżwy i na zmotywowanie ludzi do zakupu łyżew na zbliżające się święta. Plakat i vouchery na darmowe ostrzenie łyżew przygotowała Monika. Vouchery zostały wydrukowane i zalaminowae na sklepie, zaś plakaty w drukarni Media Press. Plakaty zostały wywieszone na sklepie oraz w akademiku. Niestety odmówili rozwieszenia plakatu w Sukcesji oraz w Bombonierce. W Pasażu Łódzkim ostatecznie również nie zawisł z racji małego formatu. Plakat w formie cyfrowej został umieszczony na naszym fp. Dodatkowo po 2 dniach wstawiliśmy filmik z Moniką, która będąc na lodowisku zachęca do zapisów. Event przewidywaliśmy na 15 osób. Zapisy były prowadzone drogą elektroniczną pisząc wiadomość prywatną na fb oraz na POK-u. Post na fb został wypromowany przez centralę za kwotę 200 zł. Regulamin stworzony został z pomocą centrali. Dodatkowo powstała ankieta, którą uczestnicy eventu mogli wypełnić po ślizgawce.
Posty, za pomocą których animowałyśmy event na lokalnym FB:
Przebieg eventu: Event rozpoczęliśmy o 17:00 ostrzeniem łyżew. Na miejsce przybyło 11 osób, z czego 3 zrezygnowały z racji późnej godziny zakończenia eventu. Pozostałe osoby po naostrzeniu łyżew rozeszły się do domu, lecz obiecały wstawić się na 19:15 w Bombonierce. Po ostrzeniu wybraliśmy się na ślizgawkę. W pierwszej kolejności poszliśmy do baru na gorącą czekoladę i przy okazji uczestnicy podpisali regulaminy. W przyjemnej atmosferze czekaliśmy na 19:00. Następnie udaliśmy się po bilety. W międzyczasie uczestnicy zakładali łyżwy. O 19:30 rozpoczęła się ślizgawka. Monika uczyła najmłodsze dzieci jazdy na łyżwach. Po godzinnej atrakcji poprosiłyśmy o wypełnienie ankiet oraz rozdałyśmy vouchery na darmowe ostrzenie łyżew. Pożegnaliśmy się w przyjemnej atmosferze.
Poniesione koszta:
-bilet, szatnia i 1 wypożyczenie łyżew 95zł
– wydruk plakatów 70zł
– gorąca czekolada
Uwagi: Minusem był długi czas oczekiwania na ślizgawkę. Niestety tego dnia ślizgawka była czynna dopiero o 19:30. Klienci z początku byli niezadowoleni, część z nich zrezygnowała. Osoby które nie wzięły udziału w evencie naostrzyły łyżwy i poszły do domu. Na nasteępny raz trzeba przemyśleć promocję eventu. Według ankiet wszyscy uczestnicy dowiedzieli się o evencie z FB lub od koleżanki. Nikt z uczestników nie widział plakatu. Następnym razem waro pieniążki przeznaczyć na mocniejszą promocję na FB niż na wydruk plakatu. Dodatkowo na kolejny event można poprosić Agnieszkę Żórawską z centrali o przysłanie hostessy, która w trakcie trwania eventu zacgęcałaby uczestników do założenia KSK.
Wnioski:
1) Trzeba lepiej przemyśleć godziny trwania wydarzenia. Jeśli lodowisko było czynne od 19:30 event należało zacząć później by wszystko przebiegło płynnie, oraz lepiej poinformować o przebiegu wydarzenia uczestików.
2) Konieczne jest sponsorowanie postów o wydarzeniu na FB ponieważ bez tego mogliśmy nie uzyskać takiej liczby uczestników jaką zaplanowaliśmy.
3) Przeprowadzenie ankiety jest bardzo wartościowe i należy ją przeprowadzać najczęściej jak się da. Wykonaliśmy ją na drukowanych kartkach, ponieważ chodzenie z jednym tabletem od osoby do osoby zajęłoby za dużo czasu.
4) Event był wartościowy, ale trzeba go dopracować logistycznie.
Pozdrawiam,
Magdalena Wieteska