STARTUJE NOWA KAMPANIA #quechuomania #jakdynamizowachandelwpeakuletnim
Cześć Polska!
już w najbliższy piątek 22.06 startujemy z nową dużą KAMPANIĄ OPCO podczas której, naszymi TOPOWYMI produktami są NAMIOTY, a szeroko będziemy mówić, że JEDYNĄ ZASADĄ JEST PRZYJEMNOŚĆ Z KEMPINGU!
Cała kampania potrwa do 22.07, natomiast nasz spot TV będziecie mogli zobaczyć na łamach największych stacji oraz w onlinie od 22.06 do 8.07.
Spot TV oparty jest na dwóch produktach: namiocie Arpenaz Fresh & Black 2 os oraz 2 SECONDS 3 os.
Przygotowaliśmy dwie wersje spotu 15″: wizerunkową oraz sprzedażową.
Obie możecie zobaczyć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=ZBoAxceLcKs
https://www.youtube.com/watch?v=dAFIO8y_OT8
Pamiętajcie jednak, że podczas kampanii stawiamy na wszystkie produkty z rodziny Fresh & Black, oraz pokazujemy szeroką ofertę namiotów i akcesoriów do kempingu,
Selekcja produktów do dynamizacji handlu TUTAJ (zakładka LATO QUECHUA).
Materiały na kampanie:
-w dniu jutrzejszym pojawią się w Waszych sklepach: naklejki na podłogę, obudowy na kosze oraz PLV na TG,
-materiały do social media podeśle do Was Krzysiek w piątek,
-już dziś możecie pobrać nasze spoty TV TUTAJ i śmiało umieszczać je na Waszych ekranach w sklepach,
-jeśli ktoś chciałby domówić katalogi Quechua z pełną ofertą namiotów i akcesoriów – prośba o informację.
Poniżej znajdziecie szczegółowy opis kampanii, a w nim informacje na temat celu kampanii, EKO oraz narzędzi jakie będziemy wykorzystywać, aby zdynamizować handel przez najbliższy miesiąc!!!
Nie ma co ukrywać, będzie się działo!!!
W razie pytań śmiało!