Plan kampanii na czerwiec i lipiec, czyli jak będziemy dynamizować handel w peaku letnim!
Moi drodzy,
w czerwcu wkraczamy w bardzo mocny okres handlowy, w którym prym będę wiodły sporty wodne oraz kemping.
To czas kiedy nasi użytkownicy zaczynają planować swoje wakacje, a co za tym idzie również sportowe zakupy.
Sezon LATO zbliża się wielkimi krokami, i chcąc zdynamizować handel w tym okresie, zaplanowaliśmy następujące działania marketingowe:
– 8.06 do końca lipca – KAMPANIA SPORTY WODNE. W najbliższy piątek startujemy z kampanią online, w której promować będzimy topowe produkty ze sportów takich jak: Surfing, Żeglarstwo, Nurkowanie, Kajakarstwo, Stand up Paddle, Pływanie etc. – szczegołowa selekcja TUTAJ w zakładce WODA CZERWIEC. Kampania ma charakter czysto sprzedażowy. Wszystkie produkty, w podziale na sporty, będą również pokazane w katalogu, którego celem jest zaprezentowanie naszej szerokiej oferty i pokaznie topowych produktów. Katalog możecie zamawiać TUTAJ w zakładce LATO. Obecny katalog stylem będzie przypominał katalog Oxelo. Możecie go śmiało wykorzystywać podczas różnych „wodnych” eventów, które z pewnością będziecie organizować na przełomie czerwiec/lipiec.
– 22.06 – do końca lipca – KAMPANIA QUECHUA KEMPING. Będzie to kolejna duża kampania OPCO w tym roku. W specjalnie nakręconym spocie (oczywiście utrzymanym w charakterze naszych poprzednich reklam), promujemy namioty Fresh & Black. Za pomocą tej kampanii, chcemy: powiedzieć naszym użytkownikom i klientom, dlaczego warto wybrać namiot F&B oraz pokazać szerokość naszej oferty namiotów. Poza reklamą TV, wykorzystujemy również takie kanały jak: online banery + video, mailingi wysłane zarówno do naszych stałych klientów oraz do baz zewnętrznych, landing page na stronie decathlon.pl za pomocą którego pokażemy nie tylko namioty, ale wszystkie potrzebne produkty do przygotowania się na kemping, komunikacja drukowana, która wyeksponuje namioty F&B w showroomach oraz przed naszymi sklepami, katalogi z ofertą namiotów – macie już w Waszych sklepach. Gdybyście chciali je domówić , piszcie 🙂
– Koniec czerwca/początek lipca do początków sierpnia – KAMPANIA LATO – Naszym topowym produktem podczas tej kampanii będzie maska Easybreath. Będzie ona zestwiona z innym produktem do sportów wodnych. Ta kampania nadal będzie odpowiedzią na mocny okres w roku, jakim jest peak letni. Podczas tej kampanii, będziemy nadal skupiać się mocno na sportach wodnych. W prównaniu do kampanii czerwcowej zmieni się jednak selekcja produktów, gdyż z początkiem lipca swój peak mają inne sporty wodne – kitesurfing, weakboarding etc. Podczas tej kampanii będziemy wykorzystywać takie kanały jak: online banery + internet, landing page na decathlon.pl, mailingi, komunikacja drukowana w sklepach (to jeszcze do ustalenia).
– 6.07 – 20.07 – KAMPANIA TRAIL – kampania skupi się na pokazniu produktów związanych z bieganiem w terenie. Będziemy ją komunikować poprzez stronę decathlon.pl oraz kampanię online dedykowaną tym, którzy już uprawiają ten sport. W kampanii wezmą udział te sklepy, które wyrażą swoją chęć. O szczegółach kampanii będzie informował Darek Frużyński.
Rozkładając kampanię LATO na trzy okresy, chcemy jak najmocniej wykorzystać okres wakacji do zdynamizowania handlu. Wiemy, że część naszych klientów planuje wakacje wraz z zakończeniem roku szkolnego i do nich będziemy trafiać z kampanią planowaną na początek czerwca, natomiast do tych, którzy wyjeżdzają później – sierpień/wrzesień – będziemy docierać za pomocą kampanii lipcowej.
O szczegółach każdej z kampanii będę Was na bieżąco informaować!
Na chwilę obecną najważniejsze, abyście uzupełnili ilości katalogów SPORTY WODNE CZERWIEC TUTAJ. Ci, którzy jeszcze tego nie zrobili proszeni są o wpisanie to do jutra do 18.00 🙂
W razie pytań, śmiało 😉