99% Passion Brands – wyniki ankiety
Cześć,
PROJEKT POLSKA 2020 jest dla nas i naszych użytkowników dużym wyzwaniem, któremu na pewno możemy sprostać. Jak doskonale wiecie jedną ze strategii na najbliższe lata jest to aby:
NASZA OFERTA BYŁA ZŁOŻONA w 99% Z PRODUKTÓW MAREK PASJI
W kwietnu prosiłem was o wypełnienie ankiety, której celem było zebrać jak najwięcej nformacji od sportowców(czyli od was) w temacie wykorzystywania przez was produktów Marek Pasji, produktów Decathlon ale także AMI do aktywności sportowych, których jesteście pasjontami.
Metodologię badania, wnioski oraz wyniki znajdziecie w załączonym pliku.
Jeden z nich:
Tylko 48% osób wypełniających ankietę to Decathlonczycy popularyzatorzy naszych produktów,
Przed nami sporo pracy, aby jakość naszych produktów oraz kolejno ich percepcja, postrzeganie przez użytkwoników była większa. Jestem przekonany, że w przeciągu najbliższych 2/3 lat nasza oferta będzie jeszcze lepsza, a satysfakcja użytkowników wzrośnie.
Podobna ankietę wykonany za rok i zobaczymy jak na przestrzeni 12 miesięcy zmieniły się badane wskaźniki, da nam to pewien sygnał czy podjęte działania, zmiany wywarły wpływ na wukorzystanie naszych produktów.
Kolejne działania na najbliższy czas przedstawie wam w czerwcu. Już taraz pewne jest jednak, że w tym roku otworzymy w Polsce sklep, który w 99% będzie oparty na ofercie Marek Pasji – Gniezno, Lider Grzegorz Smoczyk, podjął się tego wyzwania. Dzięki,
Jeśli macie jakieś pytania, sugestie jestem do dyspozycji.
Dzięki za wasze wsparcie, Razem Możemy Więcej.
Łukasz,