99% Passion Brands – ankieta
Na dzień dzisiejszy udział tzw. AMI stanowi 13 % naszego obrotu oraz ok 240 mln zł rocznie. Dodatkowo warto odnotować, że spora cześć tych sprzedanych prodktów, kolejno wraca do nas na defekt, wymieniamy je na nowe bądź oferujemy bony handlowe. Każda złotówka przeznaczona na produkt Nike, Adidasa, Lowa itd wspiera właśnie te marki, dodatkowo wciągani jesteśmy w niezdrową rywalizację cenową. W przyszłości chcemy aby nasza oferta była zdecydowanie lepsza i mogła zastąpić aktualnie potrzebne w sprzedaży produkty AMI. Jako Lider tej startegii na poziomie kraju. Chciałbym na początku zbadać naszą obecną sytuację. W związku z tym proszę was o pomoc.
Poniżej znajdziecie link do ankiety,
https://online.ssisurveys.com/wix/p2706445.aspx
,której celem jest zebrać jak najwięcej nformacji od sportowców(czyli od was) w temacie wykorzystywania przez was produktów Marek Pasji, produktów Decathlon ale także AMI do aktywności sportowych, których jesteście pasjontami.
Ankieta jest prosta, ale też dość precyzyjna, a co za tym idzie aby odpowiedzieć na jeden sport potrzebujecie od 3 do 5min. Możecie też wyrazić swoją opinie dla większej liczby sportów + dla sportów uprawianych przez dzieciaki. Ankietę można wypełniać do 11.05.2018
Jeśli checie pomóc, poświęcić swój czas i sprawić, że produkty z logiem Decathlon będą jeszcze lepsze wypełnijcie ankietę.
Jestem pewien, że Razem Możemy Więcej.
Wszystkie informacje na temat prac nad w/w strategią, a także wyniki ankiety itd będą sukcesywnie pojawiać się na Intranecie. W razie pytań jestem do dyspozycji.