PRICE CHECKER – WIOSNA/LATO 2018
Cześć.
Startujemy z analizą konkurencji Decathlon na sezon wiosna 2018
Analiza ma celu okreslenie w jakim miejscu znajduje się w kontekście realizacji Naszej polityki cenowej w szczególności w kontekscie realizacji wizji firmy oraz jak najlepszym dopasowaniu do rynku pod katem relacji/cena jakość:
Proszę wszystkie sklepy, aby każdy z Was do 15.04.2018 zdiagnozował lokalną konkurencję i pomógł Nam w realcji Naszej strategii: Every Day Low Price. Wraz z ekipą NSL przygotowaliśmy maksymalnie po 10 strategicznych produktów z najważniejszych sportów w sezonie wiosennym. sWaszą rolą jest obwiedzić lokalną konkurencje w strefie 10/20 i uzupełnienie lokalnie pliku, który pozwoli Nam ewentualne rozpoczecie działań zwiazanych z obniżaniem cen
Dokument składa się z kilku kolumn, która są opisane poniżej:
W cześci do uzupełnienia przez sklepy działamy według następującego wzoru (niestety na ten moment musimy tą analize zrobić w pliku google, docelowo będziemy posiadali aplikacje do analizy konkrencji)
Bardzo ważne, aby:
– W przypadku lokalnych konkurentów wpisać nazwe oraz podesłać ewentualnie zdjęcie produktu, który analizujemy
– Lista ma kilka tysięcy wierszy, bardzo wazne, aby nie nadpisywać uzupełnionych przez inne sklepy wierszy
– Analizujemy tylko te produkty, które są dostępne u loklanych konkurentów (jeslli cena u konkurencji jest wyższa też ją wpisujemy)
– W przypadku konkurentów, którzy mają stronę internerową staramy się dodać link do produktu na stronie
Jestem świadomy, że przy obecnej sytuacji priorytetem jest zapewnienie DOSKONAŁEJ EKSPOZYCJI na sklepach, dlatego czas na PRICE CHECKER to aż 3 tygodnie – sklepy, które są gotowe mogą to zrobić już w przyszłym tygodniu – jako DH analize konkurencji robimy w przyszły WTOREK.
Dzieki za współpracą:)