Kampania TV – SPORTY BIEGOWE – pierwsze wnioski + action plan
Cześć.
Kampania TV dobiega do konca
Nasze cele na tą kampanię były bardzo ambitne i mocno wierzyliśmy, że uda Nam się je zrealizować (w okresie od 9.03 do konca kwietnia chcieliśmy zrealizować):
Na ten moment wyniki mocno roczarowują – zarówno Wy, jak i My nie tak sobie wyobrazaliśmy sprzedaż w ostatnich tygodniach:
Jesli sprawdzimy w detalach to mamy JEDEN WIELKI PLUS – sprzedaż butów z rodziny PERF (+21,85% oraz +115% marży!!)
Dzięki Waszej fantastycznej pracy sprzedaliśmy 946 PAR butów KIPRUN z nowej kolekcji
a udział w sprzedaży butów KIPRUN w rodzinach butów PERF to 75%!!
Zarówno Ja, jak i Wy doskonale wiecie, że najwiekszy wpływ na Nasze wyniki (zwłaszcza na jogging) miała pogoda.
To co nie działało podczas Kampanii to:
– jakość POS, które dostalismy od agnecji
– ulotki, które sklepy miały używać podczas kontaktu z uzytkownikami, a nie jako gazetek
– jakość i dynamizm handlowych sklepów – jako DH odwiedzilismy w ostatnim czasie sporo sklepów, wiele nie było niestety gotowych na biznes, a dynamizm handlowy na sportach biegowych ograniczał się do dwóch TG z butów
To co działało podczas Kampanii to:
– Komunikacja Kiprun i zaagnażowanie ekip Waszych sklepów w akcji handlowe
– Dostepność zapasu – na ten moment jesteśmy gotowi sprzedaż w tydzien 100 k par butów
– Komunikacja online, która mocno przekłada się na wyniki w internecie oraz interakcje
Mozemy w to wierzyć, lub nie, ale pogoda w nadchodzącym tygodniu ma się mocno poprawić!!
W głowie uzytkowników wiadomosc, która wysyłalismy podczas kampanii powinna się utrzymać przez kolejne 2-3 tygodnie
Te dwa składniki sprawia, ze do Waszych sklepów ruszą biegacze:
Jak odnieść sukces w najblizszych tygodniach!?
1) Dostępna ekipa – bez ludzi nic nie uda Nam się zrobić – sobota po świetach moze być najmocniejsza pod kątem obrotu w całym roku – musicie być na to gotowi.
2) DOSTĘPNOŚĆ ZAPASU: musicie być gotowi w sklepach, że produkty będą rotowały bardzo szybko – Nasza sprzedaż w przeciagu tygodnia moze się PODWOIĆ (w załaczniku plik, przygotwany przez Asie z dostępnośc konkretnych produktów w Waszych sklepach i na magazynie)
3) DYNAMIZM HANDLOWY: o sile bieganie będzie stanowiło kilka produktów, który będziemy sprzedawali bardzo dużo – warto zainwestować w TG oraz kosze w TOP produktów pod katem sprzedaży:
4) POKAZAĆ TOP PRODUKTY W EKSPOZYCJI: Nasze produkty z roku na rok są co raz lepsze, ich technicznosć stale wzrasta, a cena zgodnie z Nasza polityka cenowa jest mozliwie najniższa – to bardzo wazne, aby w ekspozycji uzytkownicy mogli zrozumieć za co płaca i czym dany produkt wyróżnia się od konkurencji:
Tutaj znajdziecie wszystkie informacje na temat sportów biegowych w Polsce:
ZASTOSOWANIE się do tych 4 KROKÓW SPRAWI, ZE BĘDZIE OGIEN!!
POWODZENIA
w razie pytan jesteśmy dostępni: