hr / 9 sierpnia 2022

OMNICHANNEL PROJECT MANAGER – POSZUKIWANY!

Cześć Decathlończycy, 

Świat, w tym także handel dynamicznie się zmienia. Jesteśmy coraz bardziej wymagający – chcemy mieć dostęp do transparentnych informacji zawsze i wszędzie. Oczekujemy możliwości dokonania zakupu w każdym momencie, w dowolny sposób. Decydujemy gdzie i kiedy odbieramy nasze produkty. Zadaniem firm, w tym także Decathlon, jest odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania użytkowników, realizując tym samym strategię Omnichannel.

Dziś szukamy osoby do działu Omnichannel, która Nam w tym pomoże!

Omnichannel to jeden z działów w DIGITAL odpowiedzialny za koordynację oraz wdrożenia nowych narzędzi mających na celu zwiększenie wielokanałowości sprzedaży w Decathlon Polska. Naszym celem jest budowanie świadomości omnichannel oraz istoty płynnego doświadczenia zakupowego dla klientów. Jesteśmy odpowiedzialni również za realizację oraz rozwój biznesu z naszych narzędzi.

KOGO SZUKAMY?

Osoby, która będzie odpowiedzialna za projekty: 
– Aplikacja Decathlon – Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie nowych użytkowników do aplikacji mobilnej
– Cube in Store – zagwarantowanie stabilności i jakości działania narzędzia

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zarządzanie projektem, zgodnie z ustalonymi priorytetami
  • Monitorowanie oraz raportowanie wskaźników jakościowych i ilościowych
  • Współpraca ze sklepami, zespołem DIGITAL, CRC oraz DH
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi
  • Współpraca z Francją i innymi krajami
  • Wdrażanie nowych funkcjonalności do Cube in Store np. sprzedaż produktów Marketplace
  • Praca nad strategią pozyskiwania nowych użytkowników w Aplikacji Decathlon
  • Udział w implementacji nowego programu lojalnościowego Decathlon

 

JEŚLI POSIADASZ:

  • Doświadczenie jako manager ze świetnymi podstawami managmentu i/lub doświadczenie w zakresie prowadzenia projektu
  • Sukcesy z zakresu 3P
  • Zorientowanie na realizację celów biznesowych
  • Umiejętność określania strategii rozwoju oraz jej wdrażania
  • Pomysł na promowanie oraz zwiększenie bazy klientów Aplikacji Decathlon
  • Dobrą organizację oraz konsekwencję w działaniu
  • Kreatywny sposób myślenia i działania
  • Łatwość w nawiązywaniu relacji, jesteś osobą otwartą
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Posługujesz się biegle j. angielskim

CO OFERUJEMY? 

  • Rozwój w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie handlu (20% udziału w Omnichannel)
  • Pracę w energicznym i doświadczonym zespole
  • Autonomię w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju
  • Szkolenia i wsparcie, które pozwolą na szybkie wdrożenie się w Twój obszar działań
  • Naukę nowych narzędzi i kompetencji DIGITAL
  • Wynagrodzenie spójne z Twoim doświadczeniem i odpowiedzialnością

 

Miejsce pracy: Warszawa (Decathlon Targówek – Centrala)
Rozpoczęcie pracy: Październik 2022

 

W zgłoszeniu, w dowolnej formie, przedstaw:
– swoją osobę
– dotychczasowe osiągnięcia 3P
– plan rozwoju
– motywację do objęcia stanowiska
– Twój pomysł na pozyskanie nowych użytkowników Aplikacji Decathlon

Zgłoszenia przyjmujemy na maila klaudia.dabrowska@decathlon.com do: 21.08.2022
Rozmowy z wybranymi kandydatami planujemy na: 26.08.2022 (stacjonarnie w Decathlon Targówek)

Decyzję dotyczącą zgłoszenia się do rekrutacji koniecznie skonsultuj ze swoim Liderem.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zespole DIGITAL – zapraszamy na dedykowaną platformę tutaj

W razie pytań – zapraszamy do kontaktu