hr / 28 października 2022
SPECJALISTA DS. SATYSFAKCJI KLIENTÓW – POSZUKIWANY!
KIM JESTEŚMY
Dział CRC to 28 osobowa ekipa ludzi z różnymi talentami i różnym doświadczeniem. Na co dzień zajmujemy się zdalną obsługą klientów (ekipa kontaktu), czuwamy nad maksymalnie bezproblemowym przebiegiem realizacji wszelkich zamówień digitalowych (ekipa proactivity). Stale staramy się tę obsługę poprawiać i usprawniać, dlatego w naszych szeregach mam także specjalistów, takich jak specjalistę ds. jakości obsługi oraz specjalistę ds. satysfakcji. Więcej o naszym dziale możesz się dowiedzieć tu.
KOGO SZUKAMY?
Specjalisty ds. Satysfakcji Klientów czyli osoby, która jak nikt inny w naszej firmie będzie o tę satysfakcję zabiegać, dostarczać najlepsze metody jej pomiaru i sprawiać, aby feedback otrzymywany od klientów będzie jak najlepiej służył rozwojowi naszego biznesu.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- dobór i rozwój właściwych narzędzi do badania satysfakcji klientów Decathlonu i użytkowników produktów Decathlon oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania tych narzędzi
- bieżąca analiza wyników satysfakcji
- jakościowe i wartościowe biznesowo przekazywanie feedbacku od klientów jednostkom i osobom za nie odpowiedzialnym, pomoc w ich głębszej analizie i rozumieniu
- animacja i współpraca z managerami jednostek w celu zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji klientów Decathlonu (sklepy, magazyn, digital)
- animacja i współpraca z osobami opiekującymi się satysfakcją w sklepach (odpowiedzi na opinie), zapewnienie tym osobom odpowiedniej wiedzy i kompetencji
- śledzenie trendów i nowości związanych z badaniem satysfakcji
- proponowanie i wprowadzanie zmian mogących się przyczynić do lepszego wykorzystania obszaru badania satysfakcji do budowania przewagi konkurencyjnej Decathlonu
JEŚLI:
-
masz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w Decathlonie
-
dobrze rozumiesz potrzeby sportowców i klientów handlu w świecie „pocovidowym”
-
w Twojej codziennej pracy zawsze najważniejsze jest dla Ciebie zadowolenie Twoich klientów i użytkowników
-
lubisz słuchać ludzi i z nimi rozmawiać
-
jesteś empatyczny/-na
-
jesteś odważny i wymagający, nie boisz się mówić jak jest
-
jesteś za pan brat z zakupami digital i szybko uczysz się nowych narzędzi
-
swoją pracę lubisz dzielić pomiędzy czas przeznaczony na analizę oraz na współpracę i komunikację z innymi
-
lubisz pracę projektową i negocjacje
-
potrafisz mobilizować przez komunikację
-
znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemnąale również..
- dobrze i poprawnie komunikujesz się w języku polskim!
… to być może właśnie Ciebie szukamy?
Doświadczenie managerskie będzie dodatkowym atutem.
CO OFERUJEMY?
-
pracę w zespole zróżnicowanym pod względem doświadczenia i kompetencji
-
możliwość poznania z bliska wielu obszarów działalności Decathlonu (różne formy sprzedaży działające w Decathlonie, CRC, digital, serwisy centralne we Francji itp.)
-
zdobycie doświadczenia w obszarze badania satysfakcji, tak ważnym dla rozwoju współczesnego biznesu (wszak wiele biznesów właśnie opiniami od klientów stoi 😉
-
samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
-
pomoc we wdrożeniu i szkolenia potrzebne w Twojej nowej roli
Jeśli wiesz, że to już czas na kolejny krok w Twoim zawodowym rozwoju – wyślij swoje zgłoszenie na adres maria.jaworska@decathlon.com.
W zgłoszeniu:
– przedstaw swoją zawodową historię (forma dowolna)
– pochwal się swoimi wynikami,
– napisz dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu i pracować jako specjalista ds. satysfakcji klientów
– przedstaw, jak Twoim zdaniem wygląda dziś satysfakcja klientów Decathlonu i jak w nowej roli chciałbyś wpłynąć na jej poprawę?
Na zgłoszenia czekam do piątku 04/11. Z każdą osobą się skontaktuję, ale na rozmowę zaprosimy wybrane osoby.
Decyzję dotyczącą zgłoszenia skonsultuj ze swoim liderem.
Miejsce pracy: Warszawa (Decathlon Targówek – Centrala)
Rozpoczęcie pracy: jak najszybciej jak to będzie możliwe
W razie pytań – zapraszam do kontaktu