hr / 28 października 2022

SPECJALISTA DS. SATYSFAKCJI KLIENTÓW – POSZUKIWANY!

KIM JESTEŚMY

Dział CRC to 28 osobowa ekipa ludzi z różnymi talentami i różnym doświadczeniem. Na co dzień zajmujemy się zdalną obsługą klientów (ekipa kontaktu), czuwamy nad maksymalnie bezproblemowym przebiegiem realizacji wszelkich zamówień digitalowych (ekipa proactivity). Stale staramy się tę obsługę poprawiać i usprawniać, dlatego w naszych szeregach mam także specjalistów, takich jak specjalistę ds. jakości obsługi oraz specjalistę ds. satysfakcji. Więcej o naszym dziale możesz się dowiedzieć tu. 

KOGO SZUKAMY?

Specjalisty ds. Satysfakcji Klientów czyli osoby, która jak nikt inny w naszej firmie będzie o tę satysfakcję zabiegać, dostarczać najlepsze metody jej pomiaru i sprawiać, aby feedback otrzymywany od klientów będzie jak najlepiej służył rozwojowi naszego biznesu.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  •  dobór i rozwój właściwych narzędzi do badania satysfakcji klientów Decathlonu i użytkowników produktów Decathlon oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania tych narzędzi
  • bieżąca analiza wyników satysfakcji
  • jakościowe i wartościowe biznesowo przekazywanie feedbacku od klientów  jednostkom i osobom za nie odpowiedzialnym, pomoc w ich głębszej analizie i rozumieniu
  • animacja i współpraca z managerami jednostek w celu zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji klientów Decathlonu (sklepy, magazyn, digital)
  • animacja i współpraca z osobami opiekującymi się satysfakcją w sklepach (odpowiedzi na opinie), zapewnienie tym osobom odpowiedniej wiedzy i kompetencji
  • śledzenie trendów i nowości związanych z badaniem satysfakcji
  • proponowanie i wprowadzanie zmian mogących się przyczynić do lepszego wykorzystania obszaru badania satysfakcji do budowania przewagi konkurencyjnej Decathlonu

JEŚLI:

  • masz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w Decathlonie
  • dobrze rozumiesz potrzeby sportowców i klientów handlu w świecie „pocovidowym”
  • w Twojej codziennej pracy zawsze najważniejsze jest dla Ciebie zadowolenie Twoich klientów i użytkowników
  • lubisz słuchać ludzi i z nimi rozmawiać
  • jesteś empatyczny/-na
  • jesteś odważny i wymagający, nie boisz się mówić jak jest
  • jesteś za pan brat z zakupami digital i szybko uczysz się nowych narzędzi
  • swoją pracę lubisz dzielić pomiędzy czas przeznaczony na analizę oraz na współpracę i komunikację z innymi
  • lubisz pracę projektową i negocjacje
  • potrafisz mobilizować przez komunikację
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną
    ale również..
  • dobrze i poprawnie komunikujesz się w języku polskim!
 
… to być może właśnie Ciebie szukamy? 
 

Doświadczenie managerskie będzie dodatkowym atutem.

 
 

CO OFERUJEMY? 

  • pracę w zespole zróżnicowanym pod względem doświadczenia i kompetencji
  • możliwość poznania z bliska wielu obszarów działalności Decathlonu (różne formy sprzedaży działające w Decathlonie, CRC, digital, serwisy centralne we Francji itp.)
  • zdobycie doświadczenia w obszarze badania satysfakcji, tak ważnym dla rozwoju współczesnego biznesu (wszak wiele biznesów właśnie opiniami od klientów stoi 😉
  • samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • pomoc we wdrożeniu i szkolenia potrzebne w Twojej nowej roli
Jeśli wiesz, że to już czas na kolejny krok w Twoim zawodowym rozwoju – wyślij swoje zgłoszenie na adres maria.jaworska@decathlon.com.
 
W zgłoszeniu:
–  przedstaw swoją zawodową historię (forma dowolna)
 – pochwal się swoimi wynikami, 
 – napisz dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu i pracować jako specjalista ds. satysfakcji klientów
 – przedstaw, jak Twoim zdaniem wygląda dziś satysfakcja klientów Decathlonu i jak w nowej roli chciałbyś wpłynąć na jej poprawę?
 
Na zgłoszenia czekam do piątku 04/11. Z każdą osobą się skontaktuję, ale na rozmowę zaprosimy wybrane osoby.
Decyzję dotyczącą zgłoszenia skonsultuj ze swoim liderem.

Miejsce pracy: Warszawa (Decathlon Targówek – Centrala)
Rozpoczęcie pracy: jak najszybciej jak to będzie możliwe

W razie pytań – zapraszam do kontaktu