hr / 26 stycznia 2023

MANAGER DZIAŁU PROACTIVITY

KIM JESTEŚMY

Dział CRC to 28 osobowa ekipa ludzi z różnymi talentami i różnym doświadczeniem.
Proactivity to część działu CRC.
Zespół proactivity składa się z 3 mniejszych pod-zespołów: płatności. logistyki oraz Allegro. Ich zadaniem jest monitorowanie na bieżąco zamówień złożonych online i jak najszybsze detektowanie ewentualnych problemów z realizacją zamówień i zwrotów. W przypadku wystąpienia problemu zespół stara się go rozwiązać zanim klient się zorientuje, a jeśli uniknięcie problemu jest niemożliwe –  kontaktuje się z klientem i opiekuje się nim do czasu szczęśliwego zakończenia sprawy.
W ciągu roku zespół czuwa nad sprawną realizacją ok. 2 mln zamówień i ok. 500 tys. zwrotów. Jest też drugą, wyspecjalizowaną linią wsparcia dla ekipy kontaktu.
Więcej o CRC możesz się dowiedzieć tu. 

KOGO SZUKAMY?

Managera Działu Proactivity czyli osoby, która swoją codzienną pracą z ekipą (ale także innymi jednostkami) będzie wspierać projekt Decathlon Polska w zakresie tworzenia najlepszych sportowych doświadczeń dla naszych klientów!

TWOJA ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

 

  • zarządzanie 11-osobowym zespołem proactivity (rekrutacja, management, rozwój pracowników)
  •  zapewnienie sprawnego i efektywnego działania zespołu proactivity
  • analizowanie występujących problemów i współpraca z innymi jednostkami (m.in. magazyn, DAF, digital) w celu wyeliminowania ich w przyszłości
  • stała praca nad poprawą doświadczeń klientów związanym z realizacją zamówień digital
  • praca nad rozwojem narzędzi i automatyzacji w celu zwiększania efektywności zespołu oraz satysfakcji klientów
  • współpraca z ekipą kontaktu polegająca na ograniczaniu kontaktu przychodzącego (tzw. toxic contact rate)
     

 

JEŚLI:

  • masz co najmniej 3-letnie doświadczenie jako manager dużego działu, poparte dobrymi wynikami
  •  jesteś ciekawy/-a świata i chcesz poznać nowe obszary aktywności naszej firmy (e-commerce, logistyka, omnichannel)
  • lubisz analizować, wyciągać wnioski i podejmować decyzje, aby zmieniać rzeczywistość wokół siebie
  • potrafisz współpracować z innymi i dobrze się komunikować
  • oprócz ludzi i managementu lubisz także narzędzia i procesy
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • a przede wszystkim – zawsze najważniejszy jest dla Ciebie KLIENT
     
 
… to być może właśnie Ciebie szukamy? 
 

CO ZYSKASZ? 

  • poznasz jak działa od kuchni omnichannelowy biznes Decathlon i jakie wyzwania przed nim stoją
  • współpracując, poznasz różne działy naszej firmy i ich działanie, także w zakresie międzynarodowym
  • szkolenia służące rozwojowi Twoich kompetencji
  • większy wachlarz możliwości dalszego rozwoju w Decathlonie
  • czynny udział w budowaniu najlepszej sportowej obsługi klienta w tym kraju!

 

Jeśli wiesz, że to już czas na kolejny krok w Twoim zawodowym rozwoju – wyślij swoje zgłoszenie na adres maria.jaworska@decathlon.com.

 
W zgłoszeniu:
–  przedstaw swoją zawodową historię (forma dowolna)
 – pochwal się swoimi wynikami, 
 – napisz dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu i pracować jako Manager Proactivity
 
Na zgłoszenia czekam do piątku 03/02. Z każdą osobą się skontaktuję, ale na rozmowę zaprosimy wybrane osoby.
Decyzję dotyczącą zgłoszenia skonsultuj ze swoim liderem.

Miejsce pracy: Warszawa (Decathlon Targówek – Centrala)
Rozpoczęcie pracy: 01/03/2023 lub wcześniej

W razie pytań – zapraszam do kontaktu