hr / 26 stycznia 2023
MANAGER DZIAŁU PROACTIVITY
KIM JESTEŚMY
Dział CRC to 28 osobowa ekipa ludzi z różnymi talentami i różnym doświadczeniem.
Proactivity to część działu CRC.
Zespół proactivity składa się z 3 mniejszych pod-zespołów: płatności. logistyki oraz Allegro. Ich zadaniem jest monitorowanie na bieżąco zamówień złożonych online i jak najszybsze detektowanie ewentualnych problemów z realizacją zamówień i zwrotów. W przypadku wystąpienia problemu zespół stara się go rozwiązać zanim klient się zorientuje, a jeśli uniknięcie problemu jest niemożliwe – kontaktuje się z klientem i opiekuje się nim do czasu szczęśliwego zakończenia sprawy.
W ciągu roku zespół czuwa nad sprawną realizacją ok. 2 mln zamówień i ok. 500 tys. zwrotów. Jest też drugą, wyspecjalizowaną linią wsparcia dla ekipy kontaktu.
Więcej o CRC możesz się dowiedzieć tu.
KOGO SZUKAMY?
Managera Działu Proactivity czyli osoby, która swoją codzienną pracą z ekipą (ale także innymi jednostkami) będzie wspierać projekt Decathlon Polska w zakresie tworzenia najlepszych sportowych doświadczeń dla naszych klientów!
TWOJA ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
-
zarządzanie 11-osobowym zespołem proactivity (rekrutacja, management, rozwój pracowników)
-
zapewnienie sprawnego i efektywnego działania zespołu proactivity
-
analizowanie występujących problemów i współpraca z innymi jednostkami (m.in. magazyn, DAF, digital) w celu wyeliminowania ich w przyszłości
-
stała praca nad poprawą doświadczeń klientów związanym z realizacją zamówień digital
-
praca nad rozwojem narzędzi i automatyzacji w celu zwiększania efektywności zespołu oraz satysfakcji klientów
-
współpraca z ekipą kontaktu polegająca na ograniczaniu kontaktu przychodzącego (tzw. toxic contact rate)
JEŚLI:
-
masz co najmniej 3-letnie doświadczenie jako manager dużego działu, poparte dobrymi wynikami
-
jesteś ciekawy/-a świata i chcesz poznać nowe obszary aktywności naszej firmy (e-commerce, logistyka, omnichannel)
-
lubisz analizować, wyciągać wnioski i podejmować decyzje, aby zmieniać rzeczywistość wokół siebie
-
potrafisz współpracować z innymi i dobrze się komunikować
-
oprócz ludzi i managementu lubisz także narzędzia i procesy
-
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
-
a przede wszystkim – zawsze najważniejszy jest dla Ciebie KLIENT
… to być może właśnie Ciebie szukamy?
CO ZYSKASZ?
-
poznasz jak działa od kuchni omnichannelowy biznes Decathlon i jakie wyzwania przed nim stoją
-
współpracując, poznasz różne działy naszej firmy i ich działanie, także w zakresie międzynarodowym
-
szkolenia służące rozwojowi Twoich kompetencji
-
większy wachlarz możliwości dalszego rozwoju w Decathlonie
- czynny udział w budowaniu najlepszej sportowej obsługi klienta w tym kraju!
Jeśli wiesz, że to już czas na kolejny krok w Twoim zawodowym rozwoju – wyślij swoje zgłoszenie na adres maria.jaworska@decathlon.com.
W zgłoszeniu:
– przedstaw swoją zawodową historię (forma dowolna)
– pochwal się swoimi wynikami,
– napisz dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu i pracować jako Manager Proactivity
Na zgłoszenia czekam do piątku 03/02. Z każdą osobą się skontaktuję, ale na rozmowę zaprosimy wybrane osoby.
Decyzję dotyczącą zgłoszenia skonsultuj ze swoim liderem.
Miejsce pracy: Warszawa (Decathlon Targówek – Centrala)
Rozpoczęcie pracy: 01/03/2023 lub wcześniej
W razie pytań – zapraszam do kontaktu